GoLightly
Trådstartare
Äsch, hjärtat ska såklart få vara med också! Första hästen behöver det ju inte vara men det spelar mindre roll om det är första eller hundrade hästen man tittar på. När man faller, när personkemin är så rätt, då är det helt enkelt så rätt. Men såklart ska man vara ärlig mot både sig själv och hästen. Inte falla för ett gulligt yttre när det i övrigt är fel men när allt känns rätt, ja då är det rätt. Två av mina har jag bestämt mig för redan på bild. Deras ögon har sagt mig allt jag behöver veta. Att titta på dem IRL och provrida har liksom bara varit en bekräftelse på det jag redan visste, de har redan varit mina i själ och hjärta. Det är de två som har tagit mitt hjärta totalt. Som är mig kärare än jag trodde en häst kunde vara. Som har infriat alla mina förhoppningar och mer därtill
Ja absolut! Det är en bussig kompis jag söker, även om jag främst köper häst för att träna, så att kemin stämmer är viktigt för mig.
Så fint du skriver om dina hästar, jag hoppas på att hitta någon som blir mig lika kär