Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
151
Senast: BONA
·
Hästmänniskan Är i nybyggartankar ang både hus och stall. Kalkylerar lite på kostnader, gjutningen vet jag vad det kan hamna på. Men hur dyrt är det...
Svar
3
· Visningar
942
Senast: dovas
·
Hästmänniskan behover bara fa skriva av mig lite blir sa fundersam:p Fick en anonym anmalan i borjan pa vintern, hastarna var magra, hade inget...
Svar
17
· Visningar
1 838
Senast: Immer
·
O
Hästmänniskan Kommer här med ännu en tråd om stallhyra! Jag undrar vad ni tycker är lagom hyra i ett stall med ca 14 boxar, grus- och gräshagar...
Svar
3
· Visningar
906
Senast: Invinciblestables
·
Hästmänniskan hejsan.är otroligt sugen på att skaffa häst nu.bor på landet o har möjlighet till det nu.red på ridskola för många år sen o haft ett...
2
Svar
21
· Visningar
2 110
Senast: melvin
·
J
Hästmänniskan Fick idag veta att jag är allergisk mot hästar och timotej som självklart finns i hö. Hö är lättare att undvika, men knappast att jag...
2
Svar
37
· Visningar
11 158
Senast: Schablon
·
  • Låst
Hästmänniskan Jag har nyligen bytt stall från ett pytte stall med tre boxar till ett större. I vårt gamla stall så köper vi in ensilage och spån för...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 396
Senast: sweep
·
Hästmänniskan Vet inte om den ligger rätt men vet inte vart jag ska lägga den så modertor kan få flytta om det är fel. Jag står inhyrd i ett stall...
Svar
9
· Visningar
1 354
Senast: cirkus
·
Hästmänniskan vet inte om denna tråden ligger fel nu men vill nå ut till alla åldrar men om det är fel får den flyttas då:smirk: jo jag skulle...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
16 906
Senast: SockerSara
·
Hästmänniskan Jättetrist men det verkar skära sig rejält med fodervärden till vår ponny! :( De tog hem henne på prov i mitten av december och fick ta...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
7 193
Senast: Olympus
·
Svar
0
· Visningar
151
Senast: LaLu
·
Svar
0
· Visningar
116
Senast: LaLu
·
F
Hästmänniskan Ni som jobbar med hästar, här är några frågar som skulle vara toppen om ni svarade på: - Vad jobbar ni med? - Bor ni där ni...
Svar
19
· Visningar
2 006
Senast: Bellini
·
Hästmänniskan Vita trampstolpar i plast Vad har ni för erfarenheter av trampstolp? Känns det tillräckligt starkt för att ha som staket runt...
2
Svar
27
· Visningar
4 495
Senast: emindy
·
Z
Hästmänniskan Hej jag har letat om regler för hur nära grävd vattenbrunn, borrad man får bygga nytt stall.Så är det nån som vet så svara gärna, vill...
Svar
1
· Visningar
691
Senast: Strajder
·
C
Hästmänniskan Är det ok att ta hö och sen låta hästarna beta resten av säsongen och sen ta hö året därpå?Med tanke på parasiter,menar jag. Nån som...
Svar
9
· Visningar
1 619
Senast: Youmeoh
·
J
Hästmänniskan Jag står i begrepp att skicka iväg min 3-åring på inridning. Nu undrar jag vad man ska tänka på - t ex vad gäller avtal och kontrakt...
Svar
13
· Visningar
2 048
Senast: Juni
·
Hästmänniskan alltså er häst får gå ngr dagar i vecka på lektioner,vad får ni för det, minskad stallhyra el ngt annat?
Svar
7
· Visningar
1 333
Senast: Mish
·
Hästmänniskan Vad är det för skillnad mellan A1 och A2 försäkring?
Svar
9
· Visningar
3 558
T
Hästmänniskan Jag har sökt och hittar ingen tråd på ämnet. Jag skall omgåeende bygga en ligghall med utrymme för ca 5 hästar. Billigt och snabbt...
2
Svar
33
· Visningar
24 196
Senast: axel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar