Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det skulle ju funka om man bara får tag på personen ifråga, men eftersom hon lyser med sin frånvaro så kan det vara lite svårt. Sorry jenny1 att jag tog mig friheten att svara..
Jättetrist men det verkar skära sig rejält med fodervärden till vår ponny! De tog hem henne på prov i mitten av december och fick ta henne på foder i tre månader först för att sedan köpa om allt fungerade väl. Nu gillar de inte ponnyn utan vill skicka tillbaka henne. Helt okej för min del. Jag körde dit henne åt dem (30 mil).. Så i kontraktet står det att de ska stå för återresan. Men nu har hon alla möjliga skäl till att hon inte kan köra hem henne och skrev nyligen i ett mail att hon ska bygga ett vindskydd åt ponnyn ute eftersom hon behöver boxen till en annan häst!! Kan hon göra så???? Låta vår häst plötsligt gå ute dygnet runt, det har hon aldrig gjort förut, och dessutom ENSAM. I samma mail skrev hon också att "Hon får mat", ska jag vara tacksam för det???
Vi har skrivit riktigt fodervärdskontrakt, tack och lov. Men vad ska jag göra nu?? Jag vill ha hem hästen, men det är ju inte jag som ska hämta henne! Någon som har tips och råd eller kanske erfarenheter från liknande saker???