Hon andra hands hyr av mig tills maj då jag bestämmt mig om jag skall stanna kvar i nya stallet eller ej, vilket jag med all säkerhet kommer att göra!
Det är hon som betalar in stallhyran, för "sin" box. Stallet är det jag som har/hyr av mina föräldrar! Så hon betalar kvartalsvis direkt till mig. Det har hon betalat, för det gjorde hon faktiskt samma dag hon blev lovad platsen! Det var väl för att jag inte skulle ge den till någon annan.
Nu är det ju mina fd stall kompisar som får dras med henne.
Jag kommer att säga upp henne i maj vilket fall som helst och hitta någon annan... Hon vägrar fortfarande betala för ensilaget, som hennes häst dessutom ätit av sedan hon flyttade in, hon hade inte med sig övergångs foder, det tyckte jag var konstigt! Men nu vet jag varför dom i mitt nya stall hennes gamla stall vägrade ge henne något att ta med sig.
Det nya ensilaget är lika toppen bra som det alltid brukar vara!
Men enligt henne vill hon inte betala förrns hon sett allt foder... I maj då eller???
Jag ger iallafall bort allt ensilge till min kompis som kommer idag och hämtar det... Det ska bli kul att se vad hon gör när hennes häst står utan mat imorgon!!!
Ps, det är inte någon Arab Ds