Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Då min ridbana blivit aningen hård tänkte jag lägga på lite mer sand, men har ingen aning vad jag ska ta för grovlek, det ska väl vara...
Svar
2
· Visningar
869
Senast: Nicke
·
M
Hästmänniskan Var inte ute efter en inhyrning men har svårt att säga ifrån. Gjorde upp ett pris 1100,00i månaden då jag räknat med att inhyrningen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 058
Senast: LenaH
·
Svar
0
· Visningar
108
Senast: LaLu
·
Svar
0
· Visningar
119
·
Gnägg Shesa med sin första fölunge några timmar gammal.
Svar
0
· Visningar
116
·
Hästmänniskan Hej! Nu behöver jag lite hjälp, jag kommer att skicka bilder så snart vi har varit där och tittat igen! Jag o min sambo skall hyra ett...
Svar
7
· Visningar
1 292
Senast: Anna_
·
Hästmänniskan Jag bor rätt nära en ridskola som i stort sett sen den startades har haft bekymmer med markägare. Inte så konstigt, de rider i...
Svar
6
· Visningar
1 311
Senast: lady_vip
·
L
Hästmänniskan Letar efter byggfirmor som utför detta men kan inte hitta ngt när jag googlar? Finns det någon här som kanske har länktips?
Svar
2
· Visningar
2 222
Senast: BeastieBabe
·
H
Hästmänniskan Är det bara jag som tycker att det är lite stressigt när man ska ta in sitt hö och hösilage? Då tänker jag mest på vädret för SMHI...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 578
Senast: Maléne
·
Hästmänniskan Någon som tagit ett lån för att kunna köpa en häst? Hur mycket? Vars ifrån? Hur mycket betalar ni av i månaden? och under hur lång...
Svar
16
· Visningar
1 920
Hästmänniskan Jag minns att en av tränarna i mitt gamla stall brukade gödsla med vanligt vägsalt och hans hagar var alltid grönast med mest gräs...
Svar
6
· Visningar
1 995
Senast: vindvissla
·
M
Hästmänniskan Efter tre tunga år tillsammans är det nu nästan bestämt att jag och min kära häst måste gå skilda vägar:cry: Funderar starkt på att...
Svar
11
· Visningar
3 002
Senast: CillaW
·
Svar
0
· Visningar
142
Senast: TwiggyM
·
H
Hästmänniskan Vad i hela världen är en OFFICIELL veterinär? Hur vet man vilken man ska anlita? Ska importera häst från Danmark och behöver ju det där...
Svar
6
· Visningar
1 531
Senast: hopp_o_galopp
·
G
Hästmänniskan Hej! Jag har ingen erfarenhet av sommarjobb men jag ska börja sommarjobba nu i sommar kanske i ett travstall, & han undrar hur mycket...
Svar
3
· Visningar
859
Hästmänniskan för att bygga två boxar i en befintlig byggnad behöver man når tillstånd för det? hittar inte om man behöver det. det jag ser är om man...
Svar
1
· Visningar
752
Senast: Masse
·
F
Hästmänniskan Detta är ingen annons.... Vi komer innom kort att flytta in i våran nya gård. MEn stallet där är mycket mindre till ytan än vårat...
Svar
6
· Visningar
1 390
Senast: Rie
·
S
Hästmänniskan Jag undrar hur ni betalar, kontant eller lånar ni pengar? För mig känns det svårt att spara i hop pengar till en häst kommer ta lång...
Svar
11
· Visningar
1 318
Senast: Suss
·
R
Hästmänniskan Ponnyn skulle säljas, men köparna betalade aldrig. Överenkommelse att de skulle få låna ponnyn till sin son och att den skulle gå som...
2
Svar
31
· Visningar
3 592
Senast: ridtravare
·
Z
Hästmänniskan Hej, jag bara undrar hur ni har löst gödselhanteringen. Kan man anlägga betongplatta sj? hur stor måste den vara för tre hästar? Finns...
2
Svar
22
· Visningar
4 869
Senast: Månsane
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar