Vill ha tillbaka sin ponny!

Sv: Vill ha tillbaka sin ponny!

Jag höjer också ett frågande ögonbryn varför inget gjorts tidigare... Om jag hade velat hämta hem kraken och den inte funnits på plats hade jag anat ORÅD och åkt dit direkt.

Hade hästen inte kunnat lämnas tillbaka då, hade jag polisanmält.

...........................................

Vita_N_6520 ja han är såld dit

Okej. HAr du polisanmält och så nu då, så du får tillbaka hästen?

För om deti nte görs, så gör även du ett lagbrott om du skulle åka och hämta hästen, eftersom den förmodligen är köpt i "god tro".

till Ts ring polisen anmäl så vägleder dom dej hur du ska få hem hästen. Hoppas allt ordnar sej till slut.

Ska göra det, tackar för allt stöd jag fått av alla, det ge mig styrka att gå vidare:bow: :bow: :bow:

Dom får leta reda på hästen och åka dit och hämta den helt enkelt ^^

Hoppas att du får hem din häst snart. GE INTE UPP BARA.

Vad du kan göra är att skicka en faktura till de nya ägarna på beloppet som ponnyn ska kosta. Betalar de inte skickar du den till kronofogden. Betalar de den så är det deras ponny.

Ägaren till ponnyn ville ju sälja den eller hur?

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej alla hästgalningar ;) Tror mig hittat rätt ponny åt min 13-åriga dotter, 15-årig valack i mycket fin form, utan skadehistorik...
2 3
Svar
48
· Visningar
8 190
Senast: Strandad
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 356
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 113
Senast: Lavinia
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 909
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Sabotage?
  • Evolve