Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jaklaget som har använt vår (nyinköpt gård) mark att jaga på kontaktade oss ang att de vill skriva kontrakt på att få fortsätta jakten...
Hästmänniskan
Hej!
Jag har vart och kikat på ett helt fantastiskt hemmarn där möjligheten finns för att ha häst (med lite ombyggnationer). Problemet...
Hästmänniskan
Finns det någon som vet om man får dra tungt släp om man har c-körkort (tung lastbil). Jag håller på att ta BE-kortet och trodde att det...
Hästmänniskan
Hur får ni era respektive att förstå det ni håller på med som tex. ridning !! Ridning tar tid o kostar om man vill tävla o vara med på...
Hästmänniskan
Var ute och körde en runda och förvånade mig över hur många som har hus och stall och några hundra m2 mark. På en gård hade de klämt in...
Hästmänniskan
Jag ska åka och kolla på en 2 årig arab korsning i helgen
Men vad ska man kika på eftersom man inte kan provrida som man gör annars när...
Hästmänniskan
Nu har jag o min sambo hittat ett riktigt drömställe som vi skall hyra, detta får vi för 4500 + el i månaden:
Hus (ca 165 kvadratmeter...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.