Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Z
Hästmänniskan Hej! Jag har kommit fram till vad jag vill göra på mitt projektarbete i trean på gymnasiet, hästfilm* Den kommer bli som en vanlig...
Svar
3
· Visningar
1 192
Senast: Mestur
·
Hästmänniskan Jaklaget som har använt vår (nyinköpt gård) mark att jaga på kontaktade oss ang att de vill skriva kontrakt på att få fortsätta jakten...
Svar
19
· Visningar
2 761
Senast: jerseyko
·
M
Hästmänniskan Hej! Jag har vart och kikat på ett helt fantastiskt hemmarn där möjligheten finns för att ha häst (med lite ombyggnationer). Problemet...
Svar
7
· Visningar
1 670
Senast: Mestur
·
K
Hästmänniskan Hur fungerar det egentligen att importera hästsaker? Hur ska man gå tillväga? Tar man kontakt med en tillverkare eller ska man ta...
Svar
4
· Visningar
4 072
Senast: Strajder
·
Gnägg En bild på när hästarna just har släppts ut på grönbete
Svar
0
· Visningar
136
Senast: Caotica
·
R
Hästmänniskan När tror ni att man är redo att ha egen häst? Jag är grymt sugen, vi har råd, tid och nära till stall med kunniga personer. The thing...
Svar
18
· Visningar
1 631
Senast: sandy_
·
C
Hästmänniskan Finns det någon som vet om man får dra tungt släp om man har c-körkort (tung lastbil). Jag håller på att ta BE-kortet och trodde att det...
Svar
2
· Visningar
1 973
Senast: Boj
·
T
Hästmänniskan Hur får ni era respektive att förstå det ni håller på med som tex. ridning !! Ridning tar tid o kostar om man vill tävla o vara med på...
2
Svar
24
· Visningar
1 878
Senast: todde
·
P
Hästmänniskan Jag har undrat ganska länge hur en vanlig dag ser ut för er hästägare. Det är mycket jobb med en häst det vet jag. Vad gör ni vilka...
2
Svar
38
· Visningar
2 640
H
Hästmänniskan Var ute och körde en runda och förvånade mig över hur många som har hus och stall och några hundra m2 mark. På en gård hade de klämt in...
Svar
3
· Visningar
947
Senast: Manji
·
Hästmänniskan Vad får man tag på billiga och bra galler tillhästar dels vid fönster men även som avdelare mellan boxar!!!!??? Vart får man tag på...
Svar
2
· Visningar
877
Senast: Tacitus
·
Hästmänniskan Hejsan! Jag ska bygga permanent hagar och funderar på vad som är bäst. Trästolpar med elband, eller med slanor? men kom naturligtvis...
Svar
1
· Visningar
1 144
Senast: Madelene
·
Hästmänniskan Jag behöver nu lite råd. Jag har mailat lite med en tjej som ska sälja sin 3-åriga häst. Problemet är att hon inte vet nånting om...
2
Svar
39
· Visningar
3 084
Senast: MalinSophia
·
T
Hästmänniskan Hur väl är du försäkrad? OM hästen kommer lös ut ur hagen och springer upp på en väg och kanske orsakar en massiv krock mellan...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 139
Senast: tirnanog
·
F
Hästmänniskan Hej! Ja, rubriken är min fråga. Vilken sorts strö använder ni er av, för och nackdelar, kostnader vid beställning av stora mängder...
2
Svar
27
· Visningar
2 023
Senast: trazel
·
F
Hästmänniskan Jag ska åka och kolla på en 2 årig arab korsning i helgen Men vad ska man kika på eftersom man inte kan provrida som man gör annars när...
2
Svar
20
· Visningar
1 974
Senast: Fridajgirl
·
T
Hästmänniskan Hur stort ska ett vindskydd för två hästar vara? (islandshästar)
Svar
2
· Visningar
945
Senast: Amk
·
Hästmänniskan Ja, jag vet... det är tusende gången denna frågan kommer upp, och ja, jag är väl lite dum i huvet som inte fattar. I min bils...
Svar
8
· Visningar
1 136
Senast: Tora
·
Hästmänniskan Nu har jag o min sambo hittat ett riktigt drömställe som vi skall hyra, detta får vi för 4500 + el i månaden: Hus (ca 165 kvadratmeter...
Svar
1
· Visningar
759
Senast: jezzibell
·
L
Hästmänniskan Undrar bara om det inte finns några restriktioner om hur många klubbar det får finnas i ett område?:confused: Där jag bor verkar det...
Svar
14
· Visningar
1 073
Senast: SweetBriar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda 2022
  • "Rimligt" pris för en hobbyhäst