Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

M
Hästmänniskan Någon som har erfarenhet av Gallaghers 8mm gröna elrep med röda ränder? Stämmer det att hästarna ser grönt bättre än vitt eller är det...
2
Svar
23
· Visningar
2 245
Senast: Maléne
·
L
Hästmänniskan Jag ska köpa en häst som jag bara sett bilder på. tyvärr har vi inte tid att åka långt nu och titta och hämta själva, utan han ska åka...
Svar
4
· Visningar
1 060
Senast: Ramona
·
M
Hästmänniskan Hur ska man skriva i kontraktet då? Alltså, en häst som ska byta ägare i papperna, men som inte säljs. Skriver man då " hästen X...
Svar
4
· Visningar
3 641
Senast: Ramona
·
Hästmänniskan Hade ni lämnat ut er häst på foder till en människa som ville ha hästen 4 dar i veckan, och tänkte ha någon form av medryttare de andra...
Svar
6
· Visningar
1 049
Senast: frogeyes
·
Hästmänniskan Vi köpte en lastbil till verksamheten igår, men d är inga skyltar på. Är d någon som vet om d är lag på det? På hästtransporter är det...
Svar
7
· Visningar
2 326
Senast: Masse
·
F
Hästmänniskan Jag har en fråga. ska göra en gödselplatta men vet inte hur stor den ska vara? Har max 2 hästar och strör med spån. Och tömmer en...
Svar
10
· Visningar
1 387
Senast: Fridajgirl
·
E
Hästmänniskan Jag har byggt upp en hästgård med nytt stall och dränerade grusade hagar. Jag vill ta betalt för mitt arbete och jag vill ha igen pengar...
2
Svar
27
· Visningar
2 839
Senast: Ancor
·
Hästmänniskan Kan man använda kuprinol på trästaket?? Eller är det giftigt?? :confused:
Svar
2
· Visningar
3 993
Senast: Koppen
·
Q
Hästmänniskan Vet inte om jag lagt denna rätt, men det behövs bara ett snabbt svar. Skulle 215 cm i takhöjd, vara för litet för en häst på runt 169...
Svar
4
· Visningar
1 506
Senast: ang
·
Gnägg Butros på Toufail i Hammamet, Tunisien 2007.
Svar
0
· Visningar
172
Senast: Butros
·
Svar
0
· Visningar
242
Senast: LaLu
·
C
Hästmänniskan Av en händelse kom denna länk i min väg och nu är jag förbannat upprörd. Jag har alltid sett mig som en sann djurvän och när man surfar...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
17 501
Senast: Juzzzen
·
Hästmänniskan Jag har planer på att bygga ett gäng uteboxar här i sommar/tidig höst. Blir troligtvis 5 uteboxar som jag kommer ta bort mellanväggarna...
Svar
4
· Visningar
1 421
Senast: QuickStar
·
Hästmänniskan Hejsan! Jag är inakorderad i ett stall och kände att jag var sugen på att måla om i stallet till sommaren. Nederdelen av stallet är...
Svar
3
· Visningar
1 129
Senast: sofiaspel
·
Hästmänniskan Hästen i fråga är en välriden 11-åring, tävlad 1.30 hopp och LA dressyr, inget ridhus men en väl fungerande paddock och fina ridvägar...
Svar
12
· Visningar
1 082
Senast: Boj
·
Hästmänniskan 1) Hur bred ska öppningen till en lösdrift/ligghall minst vara? 2) Takhöjden ska vara 1,5 ggr hästens mankhöjd men minst 2,2 m har...
Svar
2
· Visningar
4 413
Senast: Madelene
·
Gnägg jag och min underbara athos hoppar
Svar
0
· Visningar
112
Senast: Baddy96
·
Hästmänniskan Jag ska slå upp en hage vid min sommarstuga så jag kan få vakna på morgonen och dra upp rullgardinen och det första jag ser är min...
Svar
12
· Visningar
1 636
Senast: suberdoo
·
Hästmänniskan Det är ju många trådar om folk som funderar på att köpa häst men inte kan åka och titta på den för den står för långt borta. Dessa...
Svar
15
· Visningar
1 592
Senast: Luleå
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama