Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

M
Hästmänniskan Då så då var de dags för den ena hästen att åka iväg till sitt nya hem i helgen. och har en del funderingar. Hästens säljs på öppet...
Svar
4
· Visningar
1 761
Senast: my2004
·
C
Hästmänniskan Kort berättat; Hörde av mamma att hennes bekanta hade varit och tittat på en häst 2 gånger, när de sedan hade köpt den visade sig att...
2
Svar
25
· Visningar
4 374
Senast: Jossantt
·
J
Hästmänniskan Jag undrar hur många utav er bukefalos ungdomar som jobbar för att ha råd med att ha era hästar? Jag ska nämligen söka jobb, och kommer...
2
Svar
34
· Visningar
2 385
Senast: julia-bz
·
Gnägg Her er jeg og min 5-årige P.R.E. hingst Infante
Svar
0
· Visningar
101
Senast: Irene A
·
Gnägg Infante og meg trener dressur på jordet
Svar
0
· Visningar
105
·
Gnägg På bete. 21 år gammal
Svar
0
· Visningar
124
Senast: Thunder
·
O
Hästmänniskan Är det någon som längtar efter något annat med hästlivet? Eller något mer? Jag vet inte riktigt hur jag ska formulera mig så jag får...
Svar
9
· Visningar
1 224
Senast: Midnightwalker
·
Hästmänniskan Detta kanske är fel forum.. Hur går man tillväga om man vill bli journalist på en hästtidning? (tex HÄSTFOCUS, Lucky rider..) Måste...
Svar
17
· Visningar
1 468
Senast: Immer
·
F
Hästmänniskan Vet ej om detta ligger rätt. Men ifl min fråga är: Om man har 2 hästar som ska släpas ihop och bägge hästägarna är med på det. Om...
2
Svar
39
· Visningar
3 294
Senast: Boj
·
Hästmänniskan Jag undrar hur ni gjort vid köp av föl. Man kan ju antingen lägga handpenning och betala fullt vid leverans eller betala hela summan...
Svar
17
· Visningar
2 942
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Vi sådde in vår sommarhage för två år sedan och tog den i bruk förra året. Innan vi tog den i bruk gödslade vi den. När betesperioden...
2
Svar
22
· Visningar
4 675
Senast: LillaMy84
·
T
Hästmänniskan Sitter i hästköpartagen och ska bla titta på en häst som har föl vid sidan, men "leverans" av stoet sker först efter fölets avvänjning...
Svar
8
· Visningar
1 157
Senast: Tokmaja
·
Hästmänniskan Att be vissa personer i stallet att inte binda upp sina hästar i kättingarna utanför vår ena häst? Min sambo's 3-åriga travhingst har...
Svar
14
· Visningar
1 195
Senast: Piruette
·
R
Hästmänniskan Kan man sprida hästgödsel blandat med torv direkt på betemark med tex.. fastgödselspridare utan att behöva harva, när skall man i så...
Svar
2
· Visningar
1 772
Senast: ang
·
R
Hästmänniskan Vet inte om jag har lagt tråden rätt, men tyckte ryttarhälsa passade för detta handlar om psysisk hälsa och om att få må så bra man kan...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
9 201
Senast: Ancor
·
Gnägg P.R.E. hingst som utfører Capriole
Svar
0
· Visningar
117
·
Gnägg Min 5-årige P.R.E. hingst Infante
Svar
0
· Visningar
97
·
Gnägg Klöver på sommarbete -06
Svar
0
· Visningar
117
Senast: Jezzie
·
Gnägg Min P.R.E. hingst Estupendo (til venstre)
Svar
0
· Visningar
106
·
Gnägg Vakre spanske avlshopper
Svar
0
· Visningar
125