Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag har en stor träställning som jag drar efter bilen när jag sladdar vår utomhusbana med grusbeläggning. Det blir lätt så att sladden...
Svar
4
· Visningar
1 026
Senast: ekedal
·
L
Hästmänniskan Någon här som går på biologiska yrkeshögskolan i Skara? Jag har sökt in till utbildningarna Ridskola-Instruktör och Hälsa-Friskvård...
Svar
10
· Visningar
1 141
Senast: Kirre
·
Hästmänniskan Hejsan, för ett par veckor sedan närmre en månad bestämt köpte jag en hingst korsning travare/nordsvensk/arab. Jag fick då ett...
Svar
4
· Visningar
674
Senast: Tebazz
·
Hästmänniskan Hejsan, Någon där ute som vet om man fortfarande har hovslagar utbildning vid Veterinär högskolan i Ultuna? Hittar bara information om...
Svar
6
· Visningar
1 780
Senast: Ribbson
·
Hästmänniskan Jag har just startat ett AB, klurar nu på hur man smidigst gör för att få in stona i verksamheten, jag äger ju stona privat nu o vill ju...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 091
Senast: QuickStar
·
A
Hästmänniskan Har inte varit här på länge nu... Jag som skrev om ridolyckan jag och min häst var med i. Är bestämt att jag ska börja rida till...
Svar
3
· Visningar
920
Svar
1
· Visningar
677
Hästmänniskan Nån som vet hur mkt gödning det går åt till ca 3 ha vall ??
Svar
3
· Visningar
1 294
Senast: hästig
·
L
Hästmänniskan Jag har nu letat häst i ca 3 månader och varit o tittat på en massa olika hästar. Fastnat för några som blivit sålda till andra, men nu...
Svar
13
· Visningar
1 518
Senast: LaVidaLoca
·
M
Hästmänniskan Vad är max man kan ha för mellanrum mellan staketstolpar? 5 m eller är det för mycket? Vill inte att trådarna ska hänga! Tacksam för...
2
Svar
22
· Visningar
6 637
Senast: Tuvalisan
·
  • Låst
Hästmänniskan Jag går i funderingar om att inom en framtid EVENTUELLT skaffa mig en frieserhäst, efter flera flera år med helt annan hästras. Det...
Svar
7
· Visningar
1 257
Senast: mysko
·
Hästmänniskan Hur bör man bokföra hyror som inackorderingar betalar in? Inbetalningarna betalas in på mitt bankgiro. Jag skriver inga fakturor. Räcker...
Svar
8
· Visningar
1 948
F
Hästmänniskan Hej! Har en liten fråga :) Nu håller jag på att göra om stallet jag och min sambo bor på, och då undrar jag vilken tjocklek på...
Svar
2
· Visningar
1 167
Senast: Fridajgirl
·
Hästmänniskan Är lite nyfiken på vad ni har för priser på arrende av betesmark och vallar och vad ni skulle få betala för 1 ha mark om ni köpte den...
Svar
5
· Visningar
2 346
Senast: Cyllene
·
S
Hästmänniskan Hur får man tag på hästar att importera från tex. europa?
Svar
6
· Visningar
902
Senast: sunnyday
·
Hästmänniskan Jag bestämde mig för att köpa en vacker häst som jag provridit, i vintras någon gång tror jag. Jag betalade handpenning och planerade...
2 3
Svar
57
· Visningar
6 789
B
Hästmänniskan Hur gör ni med lösdrift på vintrarna så vattnet inte ska frysa så fort? Har ni några lösningar, speciella knep? :idea: Bara en...
Svar
16
· Visningar
1 961
Senast: Migo
·
C
Hästmänniskan Ska byta en flugmask från Börjes till annan storlek, kan man lägga det som vanligt brev på posten och lägga i returlappen eller måste...
Svar
8
· Visningar
1 084
Senast: Muffe
·
Hästmänniskan Sitter och ska anmäla hästen till en liten lokal tävling nästa helg. Funderar på hur det är, för i anmälan ska man ju dels ange hästens...
Svar
2
· Visningar
1 296
N
Hästmänniskan Ligger tråden fel så flytta gärna på den. Jag undrar om det finns någon som har några mått till vindskydd för två hästar. Sambon...
Svar
3
· Visningar
890
Senast: Bounce
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden II
  • Evolve