Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag har en stor träställning som jag drar efter bilen när jag sladdar vår utomhusbana med grusbeläggning. Det blir lätt så att sladden...
Hästmänniskan
Hejsan, Någon där ute som vet om man fortfarande har hovslagar utbildning vid Veterinär högskolan i Ultuna? Hittar bara information om...
Hästmänniskan
Jag har just startat ett AB, klurar nu på hur man smidigst gör för att få in stona i verksamheten, jag äger ju stona privat nu o vill ju...
Hästmänniskan
Jag har nu letat häst i ca 3 månader och varit o tittat på en massa olika hästar. Fastnat för några som blivit sålda till andra, men nu...
Hästmänniskan
Hur bör man bokföra hyror som inackorderingar betalar in? Inbetalningarna betalas in på mitt bankgiro. Jag skriver inga fakturor. Räcker...
Hästmänniskan
Sitter och ska anmäla hästen till en liten lokal tävling nästa helg. Funderar på hur det är, för i anmälan ska man ju dels ange hästens...
Hästnyheter Vi pratar ur ett svenskt perspektiv. Globalt går det 'bra' för ridsporten. Oljepengarna (både inom rid och galoppsporten) har uppmuntrat...
Hundträning Vad har ni för koppel/lina när ni går och springer? Jag har just nu ett billigare koppel med expander men tycker den är lite slapp. Till...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.