Mellanrum mellan staketstolpar

Sv: Mellanrum mellan staketstolpar

Vi har typ 3 meter mellan varje. Trästaket med planka högst upp förstärkt med eltråd över plankan och sen tråd under.

Sv: Mellanrum mellan staketstolpar

Till vinterhagen har jag 4-6 m mellan, beroende på hur det ser ut, hörn etc. Trästolpar och två ( just nu 3 trådar då det står en shettis i hagen oxå) eltrådar funkar.

Sommarhagen har jag mellan 8- 10 meter mellan plaststolparna och trä i hörnen och nåon på "rakorna" för att kunna sträcka tråden.

Liknande trådar

Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 146
Senast: Tualma
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
466
Senast: KeeNine
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 118
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
1 911
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama