Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Amadeuz och jag blir fotade av Lennart Sjöberg!
Svar
0
· Visningar
121
Senast: Dezzieduzz
·
Gnägg Kandi och jag i en liten gräspaddock utanför stallet där hon stod uppstallad 2006.
Svar
0
· Visningar
106
Senast: Maja_Kandi
·
Gnägg Våran ridtravare, under utbildning.
Svar
0
· Visningar
97
Senast: Dubonnet
·
Gnägg Vårt korsningssto under utbildning. Mamman är travare/tinker och pappan var fullblod/ponny.
Svar
0
· Visningar
98
·
Gnägg ..... värmer upp på framridningen.
Svar
0
· Visningar
134
Senast: Patricia
·
Gnägg Kandi betar på en lägda ovanför stallet där hon stod uppstallad 2006.
Svar
0
· Visningar
97
·
Gnägg Vår shettis, underbaraste hästen som finns!
Svar
0
· Visningar
119
·
Gnägg Kandi tyckte att en behållare som korna fick hö i var jättehemsk! ^^
Svar
0
· Visningar
129
·
Gnägg Kandi under ett ridpass i paddocken våren 2006.
Svar
0
· Visningar
97
·
Hästmänniskan Får man ha hingst i "vilket stall som helst", eller finns det särksillda regler/riktlinjer?
Svar
18
· Visningar
2 856
Senast: Jossantt
·
Hästmänniskan Hej! Finns det någon som vet var man kan utbilda sig till hästakupunktör och ungefär hur lång utbildningen är? Kanske finns det även...
Svar
7
· Visningar
4 202
Senast: Jippo
·
Hästmänniskan Hur stor gödselplatta i kvm tror ni man behöver/häst? Hur stor har ni och hur många hästar? :bow:
Svar
4
· Visningar
4 727
Senast: Maléne
·
Hästmänniskan Ni som har valt detta tillägg i försäkringen, hur mkt extra kostar det? Hur mkt pengar får ni ut om hästen blir oridbar? Funderar på...
Svar
1
· Visningar
659
Hästmänniskan Mina hagar består av mark som har legat odyrkat i säkert 50 år. Dom röjdes ordentligt förra sommaren med sån maskin som tugger upp...
2
Svar
21
· Visningar
2 217
Senast: Masse
·
F
Hästmänniskan Hej alla glada! Jag bor på en liten gård där vi haft får inlånade för att hålla markerna öppna. I år blir det dock inget av med det...
Svar
7
· Visningar
2 211
Senast: Trissa
·
Hästmänniskan Har gått i väntans tider länge nu, min märr skulle föla vilken dag som helst och då händer det som inte får hända. Hon togs in till sin...
2
Svar
36
· Visningar
3 238
Senast: fallon
·
Gnägg Vic lippar åt korna;)
Svar
0
· Visningar
132
Senast: Muraja
·
Hästmänniskan Varför betalar jag 6 % moms på ridlektioner? Var går gränsen, när blir det 25%?
Svar
8
· Visningar
3 590
Senast: Anna_
·
Hästmänniskan Har blivit erbjuden att låna ett varmblodssto som sällskap till hästen hemma. Skulle som det låter på nuvarande ägaren i princip få...
Svar
4
· Visningar
2 544
Hästmänniskan Hur mycket ska det blåsa för att ni ska välja att stanna hemma från träning/tävling? Blir era hästar oroliga i transporten när det blåser?
Svar
8
· Visningar
4 672
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama