Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

M
  • Låst
Hästmänniskan hej!:confused: min häst är importerad från danmark.. vill veta mer om honom för den förra ägaren visste inget om honom.. dom köpte...
Svar
1
· Visningar
1 118
Gnägg Världens bästa häst
Svar
0
· Visningar
124
Senast: mag
·
Svar
0
· Visningar
138
Senast: Vimsan
·
Hästmänniskan Precis som frågan lyder. Och fort behöver jag ha svaret oxå. Djurskyddsmyndigheten kommer och kollar i veckan. Behöver svar idag...
Svar
13
· Visningar
2 039
Senast: elle12
·
Z
Hästmänniskan Vad får ni i timlön som jobbar med hästar? vad ingår i jobbet osv? hur många timmar per dag?
Svar
1
· Visningar
851
Hästmänniskan Fr o m 1 januari räknas alla som håller hästar som foderföretagare. Hur har ni som har stall och hästar och som inte lämnar in...
Svar
8
· Visningar
1 116
Senast: nalle
·
Hästmänniskan vad kan man få reda på pris klasserna på passen ....?? eftersom jag ska köpa en häst som inte ha något så vill jag fixa ett på han...
Svar
1
· Visningar
698
Hästmänniskan Jag har lite frågor kring försäljning och försäljning av unghäst. *Räcker det med vanlig vetrinärbesikting? *Om jag säljer en häst...
Svar
4
· Visningar
986
Senast: boccia
·
B
Hästmänniskan Som rubriken lyder, finns sådana regler??? Har tröttnat rejält nu på min granne här. Staketet består av ståltråd (på vissa ställe...
Svar
4
· Visningar
1 604
Senast: Bamselina
·
Hästmänniskan Den där rubriken får väl duga... Hur som helst så är det så att jag har ny häst och papprena om ägarbyte ska skickas in till SPAF...
Svar
3
· Visningar
933
Senast: roadkilled
·
Z
Hästmänniskan Kul att veta.. Själv är jag ingen hästägare men skall i senare liv köpa häst.. En dröm jag alltid velat göra. Sak samma.. Jag är nu...
2
Svar
25
· Visningar
3 264
Senast: lundsbo
·
Gnägg ett par av hingstarna på bassholmen! copyright på alla mina bilder!
Svar
0
· Visningar
91
  • Omröstning Omröstning
Hästmänniskan VI ska göra en ridbana här på gården till sommaren, som jag ska kunna använda till min fritidsridning som kanske framöver kan utvecklas...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 287
N
Hästmänniskan Vore tacksam om ni kära bukefalister skulle vilja svara på denna lilla enkät angående stall-lyx:) 1. Nämn tre saker som du tycker...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
19 177
Senast: Lea
·
Hästmänniskan Funderar på att köpa hem en lastbil med spån alternativt trovbalar (eller både och) inför nästa säsong. Hur gör man enklast med...
Svar
11
· Visningar
1 256
Senast: Moffsan
·
Svar
0
· Visningar
154
Senast: lillbeka
·
Hästmänniskan Hej på er alla kloka nu behöver jag råd! Igår var jag och min sambo ute och kollade på en gård. Gården ligger kanonbra, lite skog hör...
Svar
4
· Visningar
1 153
Senast: Immer
·
Hästmänniskan Ska flytta här under sensommaren å funderar på stall m.m. Hjälp mig! Historia: JAg har två hästar en gamling som är ut på foder nu...
Svar
9
· Visningar
1 120
Senast: lovehorses
·
Hästmänniskan Vet inte om jag lägger denna tråden rätt,om inte så får moderator gärna flytta den.Ligger det i deras dator på djursjukhuset hur det...
Svar
2
· Visningar
1 321
Senast: PrittePuff
·
S
Hästmänniskan Hur går jag tillväga om jag vill bli veterinär för just hästar?
Svar
5
· Visningar
951
Senast: Sirisiri
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama