Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan ska försöka fatta mig kort... har haft egen häst i över 9år nu (är 20) red tidigare på ridskola och har även periodvis ridit där...
Svar
7
· Visningar
1 319
Senast: lakrits
·
Hästmänniskan Har svårt att uppskatta hur mkt mark är i siffror, så jag undrar,på 10 000kvm,hur många hästar e d rimligt o ha på den ytan(vinterhage)?
2 3
Svar
46
· Visningar
3 823
Senast: Invinciblestables
·
Hästmänniskan efter man fått handpenning tills resten av pengarna, de ska nämligen hitta en sällskapshäst först,men om det tar lång tid?Tänk om det...
Svar
4
· Visningar
906
Senast: hillevie
·
Hästmänniskan Vi har en hage som ska "vila" i sommar och undrar då vad som är bäst att göra då betet inte är så bra som det har varit...jag har hört...
Svar
12
· Visningar
1 203
Senast: Tessan68
·
Svar
0
· Visningar
112
Senast: lillbeka
·
E
Hästmänniskan Är det någon som har koll på hur mycket man förbränner vid ridning? Ungefär hur mycket vid ett lättare pass 60min och vid hård (typ...
Svar
4
· Visningar
2 783
Senast: NaTTa
·
Hästmänniskan Har tänkt en del på huruvida jag är försäkrad på något vis eller inte när jag spenderar tid med och ovanpå min "vildhäst" (d-ponny med...
Svar
12
· Visningar
1 526
Senast: cardett
·
D
Hästmänniskan jag ska ev få hem en 5 åring efter don primero som är halvbror med min nuvarande häst (på mammas sida). han har blivit inriden med inte...
Svar
4
· Visningar
1 404
Senast: Cyllene
·
Hästmänniskan Ja.. jag sökte för ett tag sedan efter medryttare, hittade en jag tyckte verkade bra... Jag tränar och tävlar och tänkte att kanske...
Svar
13
· Visningar
2 737
Senast: Yrja
·
G
Hästmänniskan Vet inte om det är rätt forum, men det låg någon annan utbildnings-tråd här, så jag testar. Min fråga, är det någon som känner till...
Svar
7
· Visningar
3 576
Senast: bollen__
·
P
Hästmänniskan Nu har de kommit till min ridskog. Är lite komplicerat att stoppa dem, eftersom vi båda familjer har samma koppling till dessa marker...
2
Svar
20
· Visningar
5 610
Senast: tgd
·
Z
Hästmänniskan Vad kostar det isf? ingår det i exempelvis en intensivkurs för B körkort? Ge gärna tips på bra bilar som orkar köra släp med stor häst...
Svar
7
· Visningar
2 688
Senast: Strajder
·
Gnägg Jag och Libertador på ferian i Sevilla 2007.
Svar
0
· Visningar
109
Senast: Sea
·
Gnägg Jag med Astorki på Mijas banan.
Svar
0
· Visningar
148
·
Gnägg Ale gör ett snabbjobb med Truco på Mijas banan.
Svar
0
· Visningar
111
·
Gnägg Min renrasiga spanjor Diamante.
Svar
0
· Visningar
183
·
Gnägg Don Juan e: Don Schufro - Kaliber Je T'Aime e: Kaliber - Neapel - Unesco
Svar
0
· Visningar
120
Senast: Fredag
·
Gnägg Jag och Marina med Libertador och Taranto på ferian i Sevilla 2007.
Svar
0
· Visningar
109
·
Hästmänniskan Ska kanske byta min sadel med en annan tjej,och då lär vi skicka dom... Frågan är hur man ska göra? Vi säger om hon skulle tex...
Svar
4
· Visningar
1 012

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Klösmöbel
  • Målbilder för trubbnosar.

Hästrelaterat

Omröstningar