Lycanthrope
Trådstartare
Sv: Få tillbaka handpenning?
Nej, förde över via internet.. det är det kvittot jag har kvar nånstans.
Nej, förde över via internet.. det är det kvittot jag har kvar nånstans.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
va det till mig ? eller ett K.L ?
va det till mig så, nja. har nog ingen lust att lämna ett 16-17 år gammalt ärende till HA, det är inte pricis "gratis".
och bara för att man bet. en 500 till kronofogden är det inte så säkert att man får pengar för det det dom gör för dom pengarna är att skicka ut ett brev där dom uppmanar att vederbörande ska betala, finns det andra skulder där så tas det pengar till det först (utmätning, vilket kostar betydligt mer om man vill begära det)
En handpenning kan man väl aldrig få tillbaka om det nu inte är skrivet i ett kontrakt att handpenningen betalas tillbaka.
En säljare som får en handpenning kan ju t.om välja att sälja till någon helt annan person utan att behöva betala tillbaka handpenningen.
Jag hittar inte det sabla numret och kommer inte ihåg hennes efternamn..
Vet bara vad hästen heter, och att hon finns på buke, dock längesen jag såg henne skriva.
En handpenning kan man väl aldrig få tillbaka om det nu inte är skrivet i ett kontrakt att handpenningen betalas tillbaka.
En säljare som får en handpenning kan ju t.om välja att sälja till någon helt annan person utan att behöva betala tillbaka handpenningen.
Hur i hela fridens namn skall du skriva ett kravbrev till ngn du inte ens har namnet på?
PL