Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Varför finns inte detta? (eller gör det det?:angel: isf var?) Är det så enkelt att körhästar inte behöver gelpad eftersom de inte har...
Svar
2
· Visningar
801
Western Har lite funderingar på hur han ser ut och om han är i livet? Är det någon som har bilder på honom eller/och vet hur han är/var i sättet?
Svar
1
· Visningar
1 171
Senast: bambis
·
A
Hoppning Har en ponny som ska ut o tävla 2010. Har en yngre medryttare på honom som även ska tävla honom! Satt nu o läste igenom TR-hopp och...
Svar
6
· Visningar
1 210
Senast: LaVidaLoca
·
Dressyr Jag har ett problem som börjar bli större och större och jag behöver tips! Ferro vill inte stå stilla i halterna! Han gör halt, till...
Svar
3
· Visningar
1 220
Senast: karrokarro
·
G
Hoppning Tänkte kolla om ni har byggt några egna hinder? hur ni byggt dom osv.. kanske någon som har några bilder? behöver lite tips :)
8 9 10
Svar
190
· Visningar
49 730
Senast: Buck
·
L
Western Hej! Just inköpt mig en app. quarter med fånigt namn och vill byta det. Någon som gjort detta någon gång? Jag har läst på Aqha's hemsida...
Svar
7
· Visningar
1 503
Senast: Waern
·
Dressyr Finns det några shettisar ute på dressyrbanorna? :laugh: Vilka klasser, resultat? Hur stora är ryttarna? Vad är det för åldersgräns...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 590
Senast: myhorseandme
·
N
Övr. Grenar Vilket är det roligaste/fulaste/bästa/konstigaste namnet på en galopphäst som du hört? :) Vet du hur hästen fick just det namnet? Det...
9 10 11
Svar
209
· Visningar
42 560
Senast: WonkyDonkey01
·
S
Hoppning Hej Är en tjej på 20år som rider en fjording/Wellch och jag ska tävla han i hoppning. Han är välldigt bekväm av sig och hoppar inte...
Svar
4
· Visningar
1 085
Senast: Finite
·
A
Fälttävlan Vad är det som krävs för att bli uttagen till EM? Måste man rida alla EM-kval, och i sånna fall hur många är det?:confused:
Svar
1
· Visningar
1 348
H
Fälttävlan Kollade här i fälttävlansforumet idag, och började längta tillbaka till min förra ponny, en helt fantastisk fälttävlansmaskin :love: Så...
Svar
12
· Visningar
1 684
Senast: HoneysEmma
·
Western Hur många är det som åker och tränar hantering från backen för sin tränare?
2
Svar
22
· Visningar
2 266
Senast: salwi
·
Dressyr Har försökt hitta infom om ungponnychampiontet med kval osv. Är det någon som har koll på det? Är det bara för 5- och 6-åringar eller...
Svar
3
· Visningar
1 740
Senast: sundance
·
Fälttävlan Fotobomba denna tråden med FT foto! Jag börjar med dottern som vann 0.90 klassen i Danmark igår :love: Hästen är född 2000...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
11 817
Senast: HoneysEmma
·
K
Körning Vad kan man använda för vagn till en liten minishettis?? Hundskrinda :) ? Är det någon som har en sådan liten häst som ni kör och vad...
2
Svar
26
· Visningar
9 733
Senast: Gisburne
·
Trav Tråden för snacket om den :) Är försvarets enda linje att smutskasta vittnena och att allt handla om avundsjuka? Att det finns...
12 13 14
Svar
262
· Visningar
25 542
Senast: Ally McPiece
·
Fälttävlan Jag vill så här på slutet av året tacka ALLA som är med här på forumet för så himla många glada skratt som jag fått, då jag läst era...
Svar
17
· Visningar
2 167
Senast: 8888
·
Western Jag har lite problem med att hitta rätt storlek på sadel. Kan inget om w-sadlar. Sambon har en sadel som är 18-19 cm mellan conchos...
Svar
4
· Visningar
1 599
Senast: lobell
·
Trav Enligt säkra källor har jag fått reda på att en travtränare (vi tar inte upp vem) är polis anmäld för att ha tränat med el-påfösare...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 673
Western Med risk för att ta upp ett ämne som redan stötts och blötts, men jag hittar inte många trådar om detta. Vad har ni på era fötterna...
Svar
12
· Visningar
2 698
Senast: Naqzita
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka