Sv: Träna med el..
solros skrev:
Ja, det skrev du ju innan så det visste jag ju egentilgen, var någonstans var väl min fråga då... men det visste du ju inte. Jag avaktar i väntan på mer information...
Haha, du tog rygg på TrollJahn och jag trodde du kanske frågade om jag tagit redan på svaret vart polisanmälan är gjord...
Men nu börjar JAG känna mig som om jag har gjort fel... Frågan handlar ju inte om hurvida tränaren gjort det eller inte, utan min fråga var om ni tyckte det skulle komma fram till media eller inte... Självklart i NUtid...
Jag hade inte heller tagit upp frågan om jag inte fått höra detta från den person som sa det... För El-Träning är inget som jag inte hört om förut, precis som ni andra har gjort..
*Knappen*
Men tydligen så är detta inget som denna tränare gör till vardags, det betyder alltså att alla hästar inte tränas med el-påfösare, utan endast de "som behöver det" om man uttrycker sig plumt.
Det är även så att personalen under en tid ifrågasatte/undrade varför tränare och förste-man satt och körde vissa hästar på "kvällen" när personal gått hem... Tydligen var det här, ögon vittnet råkade komma och se saken och sedan gjorde en polisanmälan...
Sen har jag sat att han är polisanmäld, inte att han är skyldig!
Och visst kan man ringa och fråga, men varför? Vad tror man att han skulle säga- "Ja visst kör jag med el?" :smirk:
Känns ju lite naivt!
Hurvida ni räknat ut vilken tränare det handlar om eller inte, var inte heller urspungs frågan, utan som tidigare- Ska man trycka på för att få fram det i media eller låta saken bero? Oavsett vilken tränare det handlar om!