R
Rikkan
Sv: Träna med el..
Hua. Låter inget vidare...
Hua. Låter inget vidare...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle gärna ha din "naiva" syn på saken och jag skulle heller inte tro det om det inte kom från den person det kommer ifrån! Som jag sagt tidigare så är källan "säker"trolljahn skrev:jag har U]så svårt[/U] att tro på det här: det skulle alltså gälla en större yrkesman inom travet som riskerar att bli av med både sin licens och alla sina hästar?? Jag vet att det förekom på 80talet, och det var en het debatt om det då men detta är ju faktiskt förbjudet i lag numera och det vet varenda travtränare..och vad skulle den här tränaren ha för vinst med detta? Han har väl material nog att kasta ut de som inte duger..? Näää.. det här tror jag är en skröna och kommer inte att tro på ett dugg förrän det finns svart på vitt.
Jag menar; herrejessus; han sätter ju i så fall hela sin framtid på spel, vilken vettig atränare gör sånt, det finns inte på kartan!
Ja... (10)trolljahn skrev:Säker källa? Vad är en säker källa? Enligt min egen mening är en säker källa ett ögonvittne som kan bevisa sin sak?!
Ja... var svar på din fråga/påstående om vem som är ett "säker källa", 10 tecken måste ett inlägg ha för att kunna skickas!trolljahn skrev:Ja?? vad?? 10??? du låter kryptisk. var hittar jag info om det här? till vilket polisdistrikt är anmälan gjord?
Tydligen... :smirk:lila skrev:Fortsätter verkligen en häst att trava om man ger den elstötar i rumpan ??? Mina skulle förmodligen "skena"...
Vet inte vad du menar med "Gullegull" sport?Rikkan skrev:Har trav någonsin varit en 'gullegull' sport?
Man bör tydligen inte sluta förvåna sig över vad människor kan göra för att få sina djur att springa fortare, även om det i mina ögon är fruktansvärda saker som händer.
Ok, det vissta jag inte att man kunde... men man lär sig nå nytt varje dag..trolljahn skrev:Jag vill kolla upp var polisanmälan är gjord för att veta om det är sanning det du påstår. Jo, jag kan faktiskt göra det ( det kan vem som helst) och jag tycker att det här är så pass allvarligt att man måste ta det seriöst.
Ja... skulle du ringt?lsz skrev:Ett första steg kan ju vara att ringa tränaren och helt enkelt tala om vad man hört och fråga om det ligger någon sanning i det. Troligen nekar han om han skulle vara skyldig, men då har han i alla fall fått chansen att förklara sig och vet att man har ögonen öppna.
Skulle han vara oskyldig har han rätt att veta vad som sägs om honom och är han skyldig är det bra att han har "kniven på strupen".
Ett andra steg är väl att ringa skötaren som sa upp sig och kolla vad som hänt.
Humelibumlan skrev:Ja... skulle du ringt?