Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*KL*
här kan ni läsa om W.I.P Le Grand Jeté på Stepanie Lindes hemsida!
http://steffilinde.dinstudio.se/text1_9.html
När jag var yngre, dvs 98-99 ungefär, tävlade jag vår shettis mycket.
Almnäs Knut heter han, född -78. Jag har utbildat honom med hjälp av mamma.
Red LC-LB mot b-ponnyer, nästan alltid placerad. Red mot både ponnyer och stora hästar på klubbtävlingarna, vann ofta med dagens högsta poäng.... Det var en underbar. underbar tid! En liten fantastisk häst är han, trevlig gång (fick 8.8 på utställning) och väldigt mjuk.
Hoppade en del också, men jag är feg. Hoppade en LB någon gång men han löshoppade gigantiskt!
Har en film någonstans på oss från en juluppvisning där vi red ett kürprogram som innehöll sluta, öppna, enkla byten osv. Lite som en FEI's inledande, fast hemmagjord. Hade lite uppvisningar också med shetlandssällskapet, bl.a plöjnings SM och swede horse på Elmia.
Åh vad fina och duktiga de var! Finns det inte fler foton nånstans?
Fonzie har jag googlat fram, han verkar ju härlig! Är det någon som sett honom på riktigt? Jag hittar mest bilder från "cirkustrick", men det är ju dressyr jag vill se
Jag håller på att trimma min shettis inför start i kördressyr och skulle vilja ha massor med andra dressyrshettisar att hämta inspiration från