Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nån annan som byggt hinder?
Behöver tips nu när man äntligen fått tillgång till paddock!
Snygg grind du har gjort.
Jag har nästan läst igenom hela tråden innan jag gav upp haha det va alldeless för mycket inlägg. Men vad för hinder kan man göra, jag hade tänkt skissa upp lite hinder som jag hade tänkt bygga lite senare i år. Men har ni några förslag tex mur, jag kom på att man kan ju göra som de har gjort på hööks en tygbit eller vad man kan kalla det som man syr på en bom. Det finns ju säkert att köpa i någon tygaffär eller något. Det behöver ju inte likna en mur utan man kan säkert ha något annat
Min kompis har en gammal typ tygflagga som hon har sytt på en bom, och det ser skit häftigt ut. Jag tror jag har kommit med någon bra idé iaf hoppas det
Lijsan__
granngåren har billiga staketstolp! typ 32 kr för en eller va de nu va!
Har man ett gammalt bord kan man ställa det på högkant och hoppa, bara man hoppar åt rätt håll då så det kan välta. Har man dessutom hinderstöd kan man hänga upp det upprätt, som en slags oxer med bara två hinderstöd istället för fyra, om man tex inte har så många stöd. Hur högt man hoppar beror ju på hur brett bordet är, men det går ju att såga ner
//Star
Jag hade tänkt att sy ihop en "mur-matta" ( vilket fult ord!) av vaxduk. Det blir nog inte tegelstenar på den, snarare blommor eller något sånt. Men who cares Modellen blir ungefär som den matta som går att köpa från hööks, (som man trär på bommen.) fast det blir 500 spänn billigare. Det kan ju inte vara så himla svårt xD Ska lägga upp en bild då jag e klar ^^'