Hur många åker och tränar markträning för instruktör?

Sv: Hur många åker och tränar markträning för instruktör?

Jag tränar för en parelli tränare och allt jag gör just nu är markarbete då jag inte kommit så långt ännu (: Det är ur kul har precis köp en tre åring att rida på men jag vill komma långt från marken först (en sak i taget) det ger så otroligt mycket och är underbart roligt!

Jag gör, markarbete är i många fall mer intressant än ridning, i alla fall där vi är idagsläget :)

Håller med dig helt! :laugh: Har jobbat som ridlärare och det var alltid suck och stön när det var dax för markarbete... dvs 1 gång max per termin.... :grin:

Ja, det är så man får skämmas för andra, har också hört suckar inför teori eller markarbete. :crazy:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Har en häst som vill ridas på hackamore eller kombinationsbett. Finns det bra träns för detta? Vanliga träns tycker jag åker fram...
Svar
10
· Visningar
409
Senast: Sirap
·
Hundträning Ni som jobbar som instruktörer och som tränar ihop med era elever även utanför kurstid, hur håller ni isär rollerna? Hur hanterar ni...
Svar
4
· Visningar
978
Senast: tuaphua
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 609
Senast: Nepenthe
·
Hundavel & Ras Jag letar ny hundras och jag har tagit upp frågor kring raser förr men det jag vill veta är vad som menas med vissa saker. Var går...
Svar
17
· Visningar
1 171
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025