Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Min häst är rund om magen och alla säger att jag ska skaffa en ergonomisk sadelgjord till honom.Nu har jag sett en Globusgjord...
Svar
10
· Visningar
2 506
C
Western Det är väl fler än mig inom western gebitet som efter årsskiftet ska börja rida in sin unghäst. Efter nyår ska jag börja sitta in Jack...
2
Svar
37
· Visningar
2 501
Senast: arizona
·
Dressyr Har fått ut i djungeln igen för att hitta oss en passande dressyr sadel. Hade hemma ett gäng olika märken och provade. De vi provade...
Svar
0
· Visningar
1 493
Senast: lille skutt
·
Western Färg? Pris? Köpta var? Bild? Behöver inspiration :)
2
Svar
20
· Visningar
2 712
Senast: Isabelle L
·
V
Islandshäst Hej! Har en islandskille som jag först och främst rider ut mycket på. Tränar också NH, övningar från marken och varannan vecka rider vi...
Svar
3
· Visningar
2 708
Senast: cristobal
·
Trav ..Pojken åt Järvsö Anna o Trollfaks, gjorde som alla vet sin sista start idag, tóg sin 201:a seger och det helt överlägset... Han är...
Svar
18
· Visningar
1 558
Trav Är det någon som vet var kallblodstravarhingsten Slogum Björn (NO) kommer att stå stationerad under 2010? Finns han på semin kanske...
Svar
1
· Visningar
1 072
Senast: juvelen
·
M
Trav Vad är det som gäller för säkerhetsvästar i monté? Vilken säkerhetsklass är det man måste ha?
Svar
3
· Visningar
1 420
Senast: ghost
·
A
Trav Hej alla ni som är insatta i travet. Jag är intresserad av att ta A-tränarlicens för att kunna träna och starta egna hästar i träning...
2
Svar
21
· Visningar
2 080
Senast: ghost
·
F
Hoppning Min ponny vill inte dricka vatten när vi är på tävling även om det är stekande sol och jätte varmt. Några tips på vad jag kan göra för...
2
Svar
34
· Visningar
3 592
Senast: Whoever
·
Körning har nyss tvättad av o smörjt en gammal sele som jag fick av min morfar. men de va nått däckeln o lokorna som ja inet har sett innan...
Svar
8
· Visningar
1 220
J
Hoppning För mej är det är mörk djungel alllt det hära med utgående, nya modeller osv. Jag är ute efter ett par senskydd, bak och fram. Ingen...
Svar
12
· Visningar
3 883
Senast: Camisado
·
G
Distans Försöker mig på hjälp från kunnigt distansfolk med pulsklocka: Har ett 4-årigt halvblod som grundtränas inför en framtida karriär som...
Svar
19
· Visningar
3 931
Senast: CBoggie
·
W
Distans Vilken hjälm rekomenderas? Casco new master, LAS, Troxel, Jofa flexy? Vad är skillnaden på dessa, förutom priset?
Svar
11
· Visningar
1 948
Senast: lwt03001
·
S
Distans Hur är det nu... Behöver man FEI-pass när man startar hästen på sin allra första *80? Har för mig att man kan starta den första utan...
Svar
1
· Visningar
1 061
Senast: zahleka
·
Distans Köpte en pulsklocka strax innan jul. Provade att rida med den ett par gånger, men hittade ingen puls. Det är en hemmabyggd modell...
Svar
4
· Visningar
968
Senast: sthu
·
Körning Står och väljer mellan Pfiff Standarad och Economic till mina welshponnyer. De är av ädlare typ, sec B. Har läst att Standarden är små...
Svar
4
· Visningar
1 117
Senast: simpan
·
Western Lite sugen på att köpa min leasinghingst, och fått erbjudande om att tala om vad jag kan tänka mig att ge men vet absolut inte vad som i...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 760
Senast: CBJack
·
Trav Ska iväg och kolla på en 1 1/2 åring e.Com Hector i helgen. Är det ngn som har erfarenhet utav avkommor efter han? I temprament osv...
Svar
11
· Visningar
1 745
Senast: MVA
·
W
Fälttävlan Har förstått att det finns tankar på att eventuellt införa en ny klass / tävlingsform där häst kan hoppa valfri höjd på samma bana som...
Svar
18
· Visningar
1 703
Senast: Gisburne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka