Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Hästen har kort, kort rygg, i princip ingen manke och är rätt så rund. Crown bomvidd 32 passar i vidd så tippar på att han är omkring...
2 3
Svar
41
· Visningar
7 657
Senast: Claudia2
·
Trav Är på gång och ska köpa en ny speedcart och kikar runt lite. Har läst lite om Royal Ergo, de är ju fasligt dyra,men ska vara bra för de...
Svar
17
· Visningar
2 296
Senast: linnizen
·
A
Western Hitta den har site med video: Americas Horse The Babitt Ranches & Hashknife Horses...
Svar
6
· Visningar
1 034
Senast: arizona
·
Övr. Grenar Denna ar ju framtagen for travare men har enligt tillverkaren anvants fa nagra galloporer med. Vi har problem med en hast vars...
Svar
11
· Visningar
1 635
Senast: smurf321
·
Western Som en spinoff på min pristråd så undrar jag huruvida avelsfolk bland t ex paint och quarter tänker runt att avelsvärdera sina hästar...
2
Svar
20
· Visningar
2 376
Senast: anniequarters
·
P
  • Låst
Hoppning Hej! jag undrar om Gpa är bättre än Jw eller tvärtom? jag undrar också om det finns någon som har en beg Gpa eller JW till salu? :laugh:
Svar
1
· Visningar
938
Senast: Equilina
·
Dressyr Okej, jag är inte bra på att Googla, för nu har jag googlat som en tok men ändå inte hittat något. Vars kan jag hitta en måttabell för...
Svar
6
· Visningar
4 676
S
Islandshäst Hur har ni börjat era Islandshästkarriärer? Känner mig lite villsen i denna värld,behöver tips & vägledning:)
Svar
7
· Visningar
1 476
Senast: Popcorn
·
I
Islandshäst Jag undrar om man får ha hackamore på tävling och i så fall vilka klasser? :)
Svar
2
· Visningar
934
Senast: Idaholm
·
J
Hoppning Hej. jag skulle behöva veta lite avstånd mellan hindrerna, typ till C och D-ponny och kanske till stor häst (15o-160cm) Om man ska...
Svar
0
· Visningar
1 034
Senast: jessicajosefsson
·
L
Islandshäst Hej Jag har nyligen fått hem min isis, ett sto, 16 år. Hon har gått på turridning i många år, och jag fick med en sadel som inte var...
2
Svar
24
· Visningar
5 191
Senast: Tigerstrof
·
Körning Ohhh....det luktar så gott här hemma nu :D Lilltjejens sele har kommit och jag har just nu den hängandes i musikrummet bara för att...
Svar
8
· Visningar
1 102
Senast: Gisburne
·
Övr. Grenar När jag tittar på sport info ( Hästar ) så är en del namn blå text, vad betyder det ? Trodde först att det hade med döda hästar att...
Svar
4
· Visningar
1 284
Senast: Hambo
·
G
Western Filmade en hel del och vill dela dotterns ritt i Trail Freestyle med er. God Jul! [/URL][/IMG]
Svar
15
· Visningar
1 181
Senast: Apache
·
Trav God Jul till er alla från oss alla!
Svar
3
· Visningar
955
Senast: Maxkingen
·
Tävling Hej! :D Är det någon som vet exakt vad ett FEI-Pass är och innebär? :) Oerhört tacksam för svar! :D :)
Svar
1
· Visningar
1 106
Senast: älgen
·
Körning Kan man stoppa om den så den blir bättre? Eller vad gör jag? Köpte en ny (begagnad) bröstsele till min unga (2,5år) nordsvensk genom...
2
Svar
23
· Visningar
3 738
Senast: Egonson
·
Dressyr Är ny i sporten och har sett massa bilder på pins på era kavajer. Vad är det för pins och vad har varje pin för historia?
Svar
6
· Visningar
1 770
Senast: vicky417
·
Fälttävlan Har fått en enkät mailad till mig från ryttarrepresentanten i fälttävlanskommitén. Ni som inte har fått den men är intresserade, pm:a...
2
Svar
30
· Visningar
3 502
Senast: Anro
·
Tävling Måste ponnyn vara chipmärkt för att kunna slutmätas? Har för mej att ponny måste vara chipmärkta för att få tävlas,men denna ponnyn har...
Svar
1
· Visningar
1 084
Senast: Joyride
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka