Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nej jag vet, den är på tok för liten. Så tänker sälja den, synd för den är bra i övrigt. Jag läste annars här på forumet att de brukar passa på "de flesta" när jag behövde köpa en ny, på min förra nordis passade den men inte på min nya.
Jag tycker nog också att min däckel trycker FÖR hårt på bröstkorgen för att vara bekväm. Men som sagt sitter den bra vid manken.
Solstrimma - hmm, har för mig att det ÄR "små knappar" på undersidan på däckeln. Ska kolla nästa gång jag är i stallet! Tack för tipset.
"skogaliten" har erbjudit att ev. få pröva några av hennes selar/däcklar och ev. få åtminstone LÅNA nån av dom ett tag (vi bor i samma stad o har talats vid förut). *jättesnällt*
Jag tror det löser sig!
Hundavel & Ras Det var ungefär det de flesta vettiga sa, men med tillägget att bernersenner tyvärr ofta har ledproblem och är en stor hund, och att en...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.