Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

E
Western Tänkte flörta lite med alla sadelkunniga här inne;) Som rubriken lyder, passar den verkligen på alla hästtyper? Jag tänker på deras...
Svar
16
· Visningar
2 901
Senast: kenneth
·
Trav Får man rida ett montè lopp i sin vanliga körsvens-dress? och om man får det, ska man då ha schaps/ridstövlar, eller går det bra utan...
Svar
2
· Visningar
904
Senast: fethajja
·
Western Hej alla westernryttare! Som rubriken lyder: Var hittar man alla westerntävlingar? Finns ju inte på "tävlingstermin" på...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 965
Distans Är det någon som vet om det går att lägga in egna koordinater i den? Isåfall ska den införskaffas, fick pengar i julklapp till en gps...
Svar
3
· Visningar
1 194
Senast: Lillflickan
·
Islandshäst Har en dum fråga....nu när det är så isigt på ridvägarna...hur skor Ni Era hästar då? Har hört många olika varianter...men vill kolla...
2
Svar
30
· Visningar
4 050
Senast: fotogalen
·
Distans Är det någon som har koll på Bergaritten? Den finns inte med bland distanstävlingar för 2010, är den "nedlagd"? Vore toppen om någon...
Svar
3
· Visningar
1 235
Senast: Plathon
·
Trav Så va rekorden slagna, vilken tränare- bara att lyfta på hatten för KUNG ÅKE :bow:
2 3
Svar
55
· Visningar
5 369
Senast: Muninn
·
Trav Har just läst en tråd på hästhantering där farliga hästar diskuteras. Har ju ett tag gått i tankarna att skaffa mig en travhäst när...
2
Svar
22
· Visningar
2 837
Senast: Channa
·
S
Western En fundering... Inom western, är det vanligt att man kör in sin unghäst?
2
Svar
33
· Visningar
2 678
Senast: bright_sara
·
Z
Western Kanske hamnar denna tråd helt fel, men ni är ju westernfolk:) Någon som har erfarenhet av korsning just arab/paint? Kan det bli en bra...
Svar
9
· Visningar
2 701
Senast: Lenita
·
Trav Har nu läst lite om skarpa travare som inte är så trevliga under hantering... Vilka är det som nedärver det till sina avkommor? Det...
Svar
1
· Visningar
928
Senast: martha
·
Körning Planen är att på sikt få min lilla åring (shetland/russ) inkörd. Det handlar om fritidskörning som omväxling någon dag i veckan...
2
Svar
25
· Visningar
4 316
Dressyr Jag rider en häst ibland som bara går och böjer på sin gummihals och tycker han är skitsnygg när han i själva verket bara maskar och...
Svar
17
· Visningar
6 476
Senast: quigley
·
M
Hoppning Hej! Har fått hem min foderponny Davina för några veckor sen. Hon är ett litet och nätt andalsier sto på 9 år. Tanken är att jag...
Svar
2
· Visningar
934
Senast: mmmiliss
·
Dressyr Räcker det med 1 regional LAP1 över 62% för att få starta i Nat klass?
Svar
5
· Visningar
1 357
Senast: break_a_leg
·
E
Islandshäst Hej Undrar om någon som importerat Islandshäst från Island vill dela med sig lite av sina erfarenheter. Jag har ett litet sto på Island...
2
Svar
22
· Visningar
3 077
K
Fälttävlan Nu är det dags igen. Ramlade av en slump över tävlingsterminen för 2010. Få tävlingar var spikade men det var just detta jag...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 829
Senast: jagvillvaraifred
·
Körning Hejsan alla körkunniga:) Ja har funderat ett tag på några saker angående selen på shettisen som ja kör (mest hobbykörning, men...
Svar
2
· Visningar
882
E
Islandshäst Har en islänning som behöver ny sadel, har precis fått hem henne och ska leta sadel nu... Hon är stor och behöver en ordentligt bred...
2
Svar
22
· Visningar
4 439
Senast: Spói
·
Western Jag tankte... att vi kunde ju inte vara de samre pa buke sa.. har ar varan God Jul Trad!! :banana: Det finns manga fina manniskor...
2
Svar
28
· Visningar
1 969
Senast: Bewildered
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar