Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Hej, Har kikat runt lite efter en mindre islandshingst att betäcka mitt ena sto med. Den minsta som jag har hittat hittils är Ypsilon...
2
Svar
33
· Visningar
8 836
G
Körning Om man nu, mot förmodan, hittar kvaltävlingar att ställa upp i för att komma till start i nationell lätt i framtiden, ska man då...
Svar
5
· Visningar
822
Trav Vem är enligt er den snyggaste travaren? Sto, hingst el val? Bild!
2 3
Svar
57
· Visningar
10 287
Senast: Russin8
·
M
Dressyr sitter och funderar på vad jag ska prova härnäst. Hade från början en stubben sadel, med normal mot vid bom som låg bra när hon stod...
Svar
4
· Visningar
1 636
Senast: Sickan
·
Fälttävlan Hur kan det vara möjligt? Fälttävlan är visserligen en traditionsfylld gren men nog borde väl fälttävlan klara av att anamma vår tids...
2
Svar
22
· Visningar
2 743
Senast: Bettibets
·
Hoppning ...säger sverigeeliten med Sylve Söderstrand i spetsen i ett nummer av tidningen Ridsport. I artikeln nämns också att sverigeeliten...
2
Svar
25
· Visningar
2 612
Senast: kopparberg
·
C
Dressyr Hej Har lite fönderingar omkring PRE hästar, tycker dom ser så himla trevliga ut:) Jag vet ju ingenting om dom, har aldrig ridit...
Svar
4
· Visningar
1 821
Senast: Celsiano
·
Western Hej på er! Jag är jättesugen på att ge mig ut på någon träningstävling i vår, men har aldrig tävlat i western tidigare. För att kunna...
Svar
2
· Visningar
1 842
Senast: danilo
·
E
Distans Distansritt Spetstrupp Jessica Holmberg, Simlångsdalen Ingrid Boström, Åkersberga Anneli Schultz , Linköping Maria...
2
Svar
37
· Visningar
5 002
Senast: Zorry
·
J
Dressyr Har en fundering som jag tänkt på under några år. Eftersom jag de senaste 10 åren blivit en inbiten travfanatiker och lagt, mer eller...
2 3
Svar
57
· Visningar
7 957
Senast: Farle
·
Trav Satt å titta på "Vinnare: V65", och fick se en hemsk bild, det var en häst som stegrade och slog runt. Dom hade varit tvungna att...
Svar
7
· Visningar
2 497
Senast: LadySassa
·
Distans Jag har ridit några ritter nu, inte så många men ändå =) Varje ritt har det slutat me att ja knappt kan röra mig pga att ja har...
Svar
6
· Visningar
1 850
Senast: CK
·
M
Hoppning Hej! Jag är fodervärd på en hopphäst och vill ju såklart passa på att tävla. Såg nu att man kan anmäla intresse till div III-lag, och...
Svar
8
· Visningar
1 345
Senast: Speedway
·
Distans Hejsan Har sökt som en galning här på forumet för att se om någon gammal tråd kunde svara på mina funderingar, men jag har inte hittat...
Svar
5
· Visningar
1 861
Senast: mahlmt
·
Körning Jag ska ta och köpa mig en baksele nu så att jag kan slutföra inkörningen. Jag tycker att alla utom Flobys ser lite klena ut på bild, är...
Svar
12
· Visningar
1 987
Senast: Egonson
·
Q
Islandshäst Är det bara jag som tycker att Ulan är en fantastiskt bra sadel? Jag blir helt chockad när jag hör hur många som skäller på den...
Svar
6
· Visningar
1 605
Senast: silversvart
·
Övr. Grenar En sak som jag har tänkt på är användningen (eller avsaknaden) av benskydd inom galoppen. Kollar man på ridsporten så har ju varenda...
2
Svar
39
· Visningar
5 197
Islandshäst Är den enda skillnaden att Gaiter har löstagbara/anpassningsbara bossor?
Svar
11
· Visningar
2 485
Senast: hag391
·
Dressyr Jag kan ju börja med att säga, vi nämner inga som helst namn i tråden utan diskuterar "fenomenet". Läste i Ridsport om en av de...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
10 961
Senast: Breccia_
·
Körning jag är på jakt efter en sele i shettisstrl med svängd brösta. men den enda jag hittar är den från driveout och ja känner att den är...
Svar
5
· Visningar
1 200
Senast: Rappson
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka