Snyggaste travaren

Sv: Snyggaste travaren

Jag har alltid varit svag för Running Sea.

Kan inte svara på varför.

Gira

Som för övrigt gillar att se sina uppfödningar Happy Gossip och Happy Gudrun´s profiler på tävlingsbanan...

Going Kronos

pic_show_id28308442.html

pic_show_id28308436.html

pic_show_id28308440.html

om jag inte får välja min fina Volym Sund
pic_show_id27969855.html

Senast ändrad av en moderator:

Min favorit är Big Spender,men jag hittar ingen bra bild på honom!Någon!?

Jag har alltid varit svag för ljusa hästar (även ljusbruna) med fin lång man och tjock svans i fin färg. Vita hästar är jag också svag för :D

Tyvärr har jag ingen bild :cool:

Oj ser man på! Han var också snygg. Tänka sig, har min häst en så snygg halvbror? :love:

Då kan man ju tyvärr inte betäcka henne med honom, hahaha :angel:

Knapp

Håller med om Scarlet Knight, älskar hans exteriör!

Jocose är nog ändå min favorit, eftersom jag vet att han är lika trevlig att se på som han är att hantera :love:

Den här är jag personligen väldigt svag för.

julianofram.jpg
Juliano Star

Honom ska vi betäcka denna märr med om några år som jag för övrigt tycker är den vackraste som finns :love:
Och sen att hon har Spotlite Lobell som morfar går väl heller inte att ta fel på ;)
Bridge Sign
16055641.jpg

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
295
Senast: Unafraid
·
Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
319
Senast: CaisaCax
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
970
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under 18 år var Linda Rosenquist ett välkänt ansikte i trav-tv. Intresset för ridning har också alltid funnits genom livet – och för sju...
Svar
0
· Visningar
150
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka