Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Fälttävlan Hejsan! Jag har en liten fråga Gäller samma kval som förra året om jag vill starta debutant? Två hoppkval med max 8 fel, minst en...
2
Svar
21
· Visningar
2 612
Senast: aicha
·
Islandshäst Fick lite inspiration från "Håll oss uppdaterade" tråden, var någon där som nämnde att detta blivit vanligare och vanligare på...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 892
Senast: Niela
·
Trav Undrar bara om någon har lite information och vet mankhöjd på dessa hingstar? Meadow Debibo Rodney Key Kanske nån vet nåt om stoet...
Svar
5
· Visningar
1 061
Senast: lilluss
·
P
Körning Jag kör med en ardenner, och nu vill jag ha en gallrings vagn efter han, det finns jätte många fina till atv som man hade kunnat använda...
Svar
14
· Visningar
5 413
Senast: AnTeX
·
A
Trav Är totalt grön med travhästar men har lite funderingar , vilka skador är dem vanligaste på travhästarna? dela gjärna med dig av dina...
2
Svar
20
· Visningar
4 717
Senast: LadySassa
·
Trav Har skrivit om henne förut men försöker igen. Har en 07 som jag tränar för fullt nu. Men hon är så "ojämn", full speed och träningsglad...
Svar
4
· Visningar
1 159
Senast: Mauthoria
·
Körning Är det någon som vet vad Fredrik Perssons fyrspannshästar som leder spannet heter ? De var tydligen travare, skulle vara roligt att veta...
Svar
10
· Visningar
3 524
Senast: AnTeX
·
J
Hoppning Eftersom jag blev 18 förra året och inte vill sälja ska jag tävla honom bland ridhästar istället. Min fråga är helt enkelt om det är...
Svar
2
· Visningar
998
Senast: Pinto
·
F
Islandshäst Jag ska köpa ny sadel, men eftersom jag har varit ifrån "islandshästvärlden" i några år så har jag inte riktigt koll på vad som finns på...
Svar
6
· Visningar
1 243
Senast: Hafeti i Eskilsby
·
S
Islandshäst Hejsan! Jag hade en liten fråga som jag tänkte att ni säkert kan svara på! Hur vanligt är det att man rider sin islandshäst som...
Svar
16
· Visningar
1 916
Senast: MinOdinn
·
Western Ska för första gången i mitt liv sälja en häst.. Hur gör man med ägarbytet? Det ska väl registreras hos aqha? Är det köpare eller...
2
Svar
22
· Visningar
2 923
Senast: Waern
·
A
Islandshäst I somras köpte jag en islandsvalack född 2003 efter Kofri frá Morastödum. När han kom var han väldigt stressad, nervig och bufflig att...
2
Svar
22
· Visningar
2 829
Senast: maartinaa
·
O
Islandshäst Jag har två hästar, en valack och ett sto. Min valack älskar när vi gör nya saker och när vi tränar omväxlande. Mitt sto är precis tvärt...
Svar
6
· Visningar
1 302
Senast: maartinaa
·
D
Dressyr Är det träns eller kandar som gäller i Juniorklasserna i dressyr (lagtävlan och mästerskap) Och det hör väl till MsvB = hjälm...
Svar
2
· Visningar
1 183
Senast: break_a_leg
·
E
  • Låst
Övr. Grenar Är det någon här inne på buke som har gått där? Eller finns det någon som känner någon som har gått där? Berätta lite om den isåfall...
Svar
1
· Visningar
1 120
Senast: tifo
·
S
Körning Hej, funderar på att skaffa mig en ny vagn. Såg precis att det finns många nya modeller att välja bland. Någon som har provat...
Svar
4
· Visningar
1 069
Senast: Kuskkil
·
Dressyr Jag har tidigare inte tävlat något pga olika anledningar men känner nu att jag vill ut o tävla lite. ska göra debut i dressyr till...
Svar
7
· Visningar
1 252
Senast: Bialitt
·
Dressyr För att låta ramtråden fortsätta handla om ram så startar jag en gramantråd så det inte spårar ur där. Detta är menat att vara gramanens...
17 18 19
Svar
378
· Visningar
29 744
Senast: Apocalypse_
·
G
Trav Hejsan! Min pappa har en travare som inte riktigt har funkat under tiden vi har haft honom. Vi har gått till vet ett flertal gånger...
Svar
7
· Visningar
2 907
Senast: Gullregn
·
H
Övr. Grenar Jag tror att det heter Working Equitation eller något liknande och det är en sport som är väldigt populär i Portugal och Spanien. Först...
Svar
17
· Visningar
2 582
Senast: Inka-90
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka