Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
GOD FORTSÄTTNING från ett under helgen riktigt vintrigt norra Skåne (- fast nu töar det tyvärr bort)
önskar Apache som tagit en paus från cyberspacen men återkommer då och då
Missade tråden. Hej alla o jag önskar er ett gott nytt istället. Bew , ang julklapp blev två nya spångrepshuvuden. Han köpte ju en ny till den som broke, you know. Nu har jag två i reserv asg. Blev nya rubberboots i födelsedagspresent. Jisses den mannen kan.
Hästhantering
Hej, har ventilerat det här lite i andras tradar men inte fatt nagon reaktion sa jag tankte att det kanske ar battre att starta en egen...
Hundavel & Ras I så fall borde hon ju titta på vinthundarna. De är förvisso inget för den som vill ha framgångar på lydnadsplanen, men tränar man korta...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.