Sv: God Jul!!

Tack!!

God fortsättning alla trevliga här på western forumet! Hoppas julen varit bra och jag önskar alla en riktigt trevlig fortsättning på helgerna!

/Tasoom

Jag önskar er alla en God fortsättning och ett Gott nytt år!!

Har inte varit så aktiv med inlägg, utan läser mest. :)

MVH Harley

GOD FORTSÄTTNING från ett under helgen riktigt vintrigt norra Skåne (- fast nu töar det tyvärr bort)
önskar Apache som tagit en paus från cyberspacen men återkommer då och då

Gott slut och ett riktigt gott nytt hÄstÅr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Missade tråden. Hej alla o jag önskar er ett gott nytt istället. Bew , ang julklapp blev två nya spångrepshuvuden. Han köpte ju en ny till den som broke, you know. Nu har jag två i reserv asg. Blev nya rubberboots i födelsedagspresent. Jisses den mannen kan.

Hejsan.Jag är en av dom som mest läser här...Inte så mkt skrivande härinte...

Men vill i alla fall säga: GOD FORTSÄTTNING på er alla fina westernmänniskor och alla andra så klart oxå:)

Bara lasa gar bra ;) Man ar la lika mkt vard for det! :banana:

God fortsattning pa er allihopa!!! Jag hoppas ert nya ar borjade bra o fint!

Har firades det med... friterad kyckling. O chokladoverdragna cashewnotter. Mycket lungt o stillsamt... :rofl:

Paxan: Praktiska julklappar juh!! :rofl: har fick vi.. handdukar. O lakan. Praktiska dom med :angel:

Liknande trådar

Mat Jag star for Julafton som firas med barn och barnbarn enligt Svensk tradition. Eller mestadeles Svensk tradition. Vi har helt hoppat...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 132
Senast: Huggorm
·
Western Gott nytt ar, alskade, hatade Westernbuke med sitt underbara folk! Ma ni alla ha en underbar kvall och ett kalasbra kommande ar -...
Svar
3
· Visningar
1 230
Senast: malinsnoops
·
Hästhantering Hej, har ventilerat det här lite i andras tradar men inte fatt nagon reaktion sa jag tankte att det kanske ar battre att starta en egen...
Svar
17
· Visningar
1 986
Senast: daphna
·
Övr. Hund Det har anknytning till Snuffsans trad men jag vill inte hora nagra forelasningar om vilken taskig hundagare jag ar som inte har pli pa...
2
Svar
39
· Visningar
2 901
Senast: KungTulle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar