Sv: KUNG Åke
Nej, det har jag inte sagt. Men nu pratar jag om hästar och trav.
Men mot en gris är det ok menar du?
Nej, det har jag inte sagt. Men nu pratar jag om hästar och trav.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men mot en gris är det ok menar du?
Du kan inte med ärlighet i rösten säga att du själv inte var imponerad av Svanen innan TV programmet kom ut.
Jag tror att många av oss som är någorlunda insatta i sporten inte behövde ett tv-program för att höra talas om dessa "träningsmetoder."
Man kan ju undra om ÅS hittade grisfösaren kvarglömd i någon garderob .
I Sverige anses man visserligen som oskyldig tills motsatsen bevisats, men jag kan inte lyfta på hatten för och hedra någon som står åtalad för djurplågeri. Jag tycker flera av vittnena är starka och tror inte på Åke. sen får han slå så många rekord han vill.
I Sverige anses man tydligen som skyldig tills motsatsen bevisats. Ditt inlägg är ett bra exempel på det.
I Sverige anses man tydligen som skyldig tills motsatsen bevisats. Ditt inlägg är ett bra exempel på det.
men varför de blev anstiftan om brott mot djurskyddslagen och djurplågeri var ju för att de kunde inte fastställa hur mycket ström eller hur mycket hästarna lidit. att de var ett brott var självklart men inte tillräckligt för att kunna bevisas som djurplågeri eftersom de inte kunnat bevisats att hästarna visat men eller tagit skada av det. å därför blev väl dommen och straffet lindrigare..
MEN STC kan ju fortfarande ge han avstängning och dra tillbaka licensen. så den egentliga och viktiga domen för hans yrkesutövande är ju inte fälld ännu.
men varför de blev anstiftan om brott mot djurskyddslagen och djurplågeri var ju för att de kunde inte fastställa hur mycket ström eller hur mycket hästarna lidit. att de var ett brott var självklart men inte tillräckligt för att kunna bevisas som djurplågeri eftersom de inte kunnat bevisats att hästarna visat men eller tagit skada av det. å därför blev väl dommen och straffet lindrigare..
men varför de blev anstiftan om brott mot djurskyddslagen och inte djurplågeri var ju för att de kunde inte fastställa hur mycket ström eller hur mycket hästarna lidit. att de var ett brott var självklart men inte tillräckligt för att kunna bevisas som djurplågeri eftersom de inte kunnat bevisats att hästarna visat men eller tagit skada av det. å därför blev väl dommen och straffet lindrigare..
men STC kan ju fortfarande ge han avstängning och dra tillbaka licensen. så den egentliga och viktiga domen för hans yrkesutövande är ju inte fälld ännu.