Sv: Dags igen

Funktionärsansvarig mäktar jag nog inte med men funktionär är jag gärna :D Med en månad kvar till ponnyskruttans bf så är det ju lugnt på den fronten.

Ang Strömsholmtävlingarna. Vet bara datum inga klasser då vi brukar vara hinderdomare och har nu fått förfrågan om vi kan vara det 2010 också. Terrängen går fredag em kl 16.

kl

Hoppar in och frågar hur pass preliminär tävlingsterminen är?

Om inte, när kommer den slutliga ut?

Detta mötet som kommer hållas i Januari, Vad innebär det? Vart i Sverige är det? Datum? Vilka är välkomna?

kl

Hoppar in och frågar hur pass preliminär tävlingsterminen är?

Om inte, när kommer den slutliga ut?

Detta mötet som kommer hållas i Januari, Vad innebär det? Vart i Sverige är det? Datum? Vilka är välkomna?

tävlingstermin, slutgiltiga.... jaa, det är här plan A, B,C och plan X kommer fram beroende på hur mkt som ställs in, flyttas etc. (we don't like).

kan du inte närvara på mötet, se till att NGN du litar/känner kan framföra dina åsikter, för ju fler som säger sitt, tror jag (stupid blod, still) är bra. :love::love:

ooh, typiskt att jag inte kollade upp detta innan, ska jobba då:mad:. För se om man kan smita undan :p
Vet visserligen inte om jag skulle säga ett pip där, men hade ändå varit intressant att höra.

tack för svaren iaf :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka