Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Hej sitter och letar sele till pållen. Men det är ju en djungel. Spec eftersom jag letar efter en relativt billig men bra sele. Inte...
Svar
7
· Visningar
1 228
Senast: agtatoon
·
Trav I morse damp Vinternumret ner i brevlådan. Bläddrade hit och dit och som alla vet är tidningen proppfull med diverse hingstar. Kom...
Svar
7
· Visningar
1 402
Senast: Giantchill
·
Distans Någon som har en aning om vart man kan hitta torsions hemsida? Har googlat och googlat, men måste vara senil eller nåt för jag hittar...
Svar
3
· Visningar
1 257
Senast: SiZo
·
Fälttävlan Hej ! Tjejerna här hemma vill gärna ha lite fälttävlanshinder. Vilket kan ju vara kul så länge jag slipper delta ;) Jag undrar...
Svar
8
· Visningar
2 498
Senast: Mariaauto
·
H
Hoppning Jag har en c-ponny på foder och har endast tävlat på klubbnivå, Clear Round och Stilbed 70 cm. Men nu skulle jag gärna vilja tävla lite...
Svar
7
· Visningar
1 136
Senast: hopponny
·
Western Skulle ni som kan detta säga att det är medfött till hästen eller är så pga att hästen är otränad? Rider just nu 2 dagar/vecka en...
Svar
2
· Visningar
987
Senast: Nasseman
·
Western Här gäller det att ha tungan rätt i mun :banana: http://www.youtube.com/watch?v=WaBKqp-FGqA
Svar
5
· Visningar
1 172
Senast: outlaw
·
C
Dressyr Hej allihopa! :) Jag skulle behöva lite tips över hur jag bäst tränar upp min hästs svaga sida. Min häst som är ett 10 årigt...
Svar
11
· Visningar
1 515
Senast: CarolineB
·
P
Körning God jul mine venner.Hoppas att ni alle får en riktigt skön och finer jul. Jag har hunnet klart med nästen allt. Det är bare lite små...
Svar
8
· Visningar
1 299
Senast: _Elly_
·
J
Hoppning Hej! Vill börja med att säga att jag är ny här, är medryttare på en häst idag men snart blir det nog ändring på det. Jag ska...
2
Svar
24
· Visningar
3 294
Senast: Speedway
·
K
Hoppning Jag har en jättefin treåring efter Orlando-Recruut. Hon hoppar jättebra, ha rväldigt bra balans och är jättesnäll. Men jag undrar om ni...
Svar
1
· Visningar
919
Senast: Speedway
·
N
Hoppning Tjohej! Jag har ett litet "problem", jag älskar nämligen att hoppa men min pålle, en finnhäst som varit travare (dvs. inte hoppad...
Svar
4
· Visningar
1 165
Senast: Emlis
·
L
Hoppning Har en valack som är 8år ej mkt hoppad. Hoppar nu 90cm utan större problem. Förutom att han ibland kommer för nära rättuppstående...
Svar
6
· Visningar
1 178
Senast: Emlis
·
Dressyr Jag har en ponny som jag har ägt i knappt ett år. Tävlad LA dressyr med tidigare ägare och har vinst. Har dock inte gått riktigt ok...
Svar
9
· Visningar
1 494
Senast: NilaD
·
Tävling Undrar om man får tävla med schabrak som har reklamlogga, om man liksom inte är sponsrad? Har nämligen ett schabrak från Hi**o Fod**...
Svar
16
· Visningar
2 708
T
Körning Jag och min pojkvän ska göra oss en egen rockard till våran foder ponny som är en blandning mellan shetland och islandshäst.. Han är den...
Svar
1
· Visningar
704
Senast: agtatoon
·
Trav ...Olle o Björn är med i bingolotto idag :bump::bump:
Svar
2
· Visningar
978
Senast: Popfinger
·
Western Hur räknar man ut hur stort bettet är om det 5½ inches. Kan ej dom måtten. Vad motsvarar 10,5cm om man räknar om det till inches...
Svar
3
· Visningar
1 134
Senast: cowgirl81
·
Islandshäst Finns det någon här inne som rider western på sin islandshäst? Har ridit western större delen av mitt ryttarliv, har inte saknat det...
Svar
6
· Visningar
1 798
N
Hoppning Hur ofta säger egentligen domarna till om ryttaren är för tung/lång för sin häst/ponny? Lr tycker de det är ett för känsligt ämne?
Svar
11
· Visningar
3 333
Senast: Dressyrponny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025