Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

V
Hoppning Hejsan, jag har en ponny som har gått 110 klasser med föregående ryttare, han är 11 år. Och jag undrar vad jag ska göra med en liten...
Svar
4
· Visningar
1 160
Senast: Finite
·
Körning Har en liten kälke/släde som jag tror skulle bli ypperlig för shettisen att dra, nu när det är snö ute och allt. Men hur fixar jag...
Svar
0
· Visningar
1 230
Senast: trofé
·
Körning Jag har köpt en vagn, det sitter parskakel på och enbetsskakel medföljer. Jättebra. Ända tills jag hemma skulle byta skakel. Jo men...
Svar
2
· Visningar
1 399
M
Körning Hej! Har precis börjat köra min häst, och undrar vad ni använder för reflexer?:laugh: både till er, hästen och vagnen;) Jag...
Svar
12
· Visningar
2 520
Senast: Presto
·
Western Hur går rekommendationerna för vad man bör ha i sits storlek??.. Har just nu en 15½" och den tycker jag är kanon. Men den passar förstås...
Svar
5
· Visningar
1 688
Senast: Emeliehenriksson
·
Western Jag har ett Quartersto som jag ska betäcka till våren men jag kan ingenting om Quartern och Westernridning, jag själv rider bara...
2
Svar
21
· Visningar
3 234
Senast: Emeliehenriksson
·
Övr. Grenar Vi ska köpa en häst ihop med några andra. Min fråga är hur gör man OM hästen visar sig vara en riktig stjärna;) och sas stiger i...
Svar
7
· Visningar
1 486
Senast: Piffpuffen
·
M
Hoppning Hej:D Nu så har jag en liten fråga. Jag har en maxad c ponny (139.8cm) o jag undrar hur långt ett galoppsprång är för henne. Typ om...
Svar
2
· Visningar
1 732
Senast: Finite
·
Körning Total nöjbörjare är jag på detta området. Letar efter en vagn/rockard till min shettis och lusläser en massa annonser. I vissa står...
Svar
5
· Visningar
1 149
Senast: Solstrimma
·
N
Islandshäst Hej på er! För mig som ska flyta norrut i vinter börjar det bli aktuellt med ridoverall tycker jag. Har ni några rekommendationer...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 229
Senast: MonikaH
·
Western På lördag landar planet i Amsterdam med ett sto som ska stå hos mig (tillhör kompisar) Hon kommer direkt från USA och heter Iota be...
2
Svar
37
· Visningar
3 453
T
Hoppning Hej! :) Jag är en tjej på 14 år som har ridit i 8 år. på min förra ridskola som jag red på dom första 7 åren har det verkligen stått...
Svar
6
· Visningar
1 593
Senast: Buck
·
Körning Sitter och funderar på vad jag ska ha för vagn till min unghäst när det är dags. Jag kommer framförallt hålla på med fritidskörning i...
Svar
10
· Visningar
2 612
Senast: agtatoon
·
Western Någon som kollade på programmet när de gjorde hattar? jag som trodde filt far någon slags "ludd" som blev över, inte bäverhår mm:eek:
Svar
11
· Visningar
1 467
Senast: Tender
·
H
Hoppning Har önskat mig en kavaj i julklapp som jag själv ska få prova ut, men den får inte kosta skjortan, hade ju helst valt en JW men det är...
Svar
2
· Visningar
1 043
Senast: Belle
·
H
Övr. Grenar Ja, är jag helt efter eller när hände detta? :crazy:
Svar
10
· Visningar
2 256
Senast: Edvard
·
D
Körning Tjenare! Jag ska skaffa häst(JIPPIE) en rid häst till mig och sen en sällskaps häst/kör häst(Jag vill inte ha något stort) Är det någon...
Svar
3
· Visningar
1 078
Senast: Dressyr_Asinus
·
Distans Har fått ett bra erbjudande på en pulsklocka. Men den är för travhäst, alltså under körning. Går det konstruera om så den passar vid...
Svar
1
· Visningar
1 523
Senast: mahlmt
·
Trav Har hört från flera insatt i trav att Super Arnie ger speciellt temperament, kan någon berätta för mig vad det innebär? Delar stall...
Svar
6
· Visningar
2 037
Senast: Powerful
·
M
Hoppning Kollade på rankings listan för hoppning och såg att av de 76 främst rankade så var endast 13 st av dem kvinnor. Varför tror ni att det...
2
Svar
23
· Visningar
3 234

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025
  • Ridskoleryttare