Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

P
Trav Hej! Jag har en fd travare sen 6 år tillbaka. Han gick på travet senast 2002 som fyraåring, men va väl inget vidare och tävlades inte...
Svar
6
· Visningar
1 756
Senast: Precious
·
P
Western jag har varit och tittat på en helt underbar liten (152cm) häst på 3 år som är tillsalu och jag undrar lite vad ni skulle tippa på att...
Svar
6
· Visningar
1 236
Senast: wrangler
·
Körning Jag fick just ponnyn inkörd och nu har det uppkommit ett problem: svanskappan skaver på högsta stället mellan länden och korset. Är det...
Svar
5
· Visningar
1 132
Senast: Lella
·
Distans Ja, jag satt och tittade runt på lite distanssidor och kom då förbi distansritt.se. Ni vet, där många av oss köper bra grejer. En...
2
Svar
31
· Visningar
5 444
Senast: Caidoz
·
M
Western Först o främst skulle jag vilja veta om det finns någon som är duktig på att prova ut westernsadlar i Göteborgsområdet/norr om GBG. Jag...
Svar
4
· Visningar
1 225
Senast: CindyLou
·
Hoppning Som rubriken lyder En fråga till.. Tycker ni att hon är tjock? :angel: Ni får ursäkta dåliga bilder
Svar
6
· Visningar
1 169
Senast: Remix
·
V
Trav Hade tänkt kvala min häst i monté nästa år(4:a då) då hon inte gillar att bli körd då hon kan kicka ganska reällt, så frågan är om hon...
Svar
16
· Visningar
1 557
Senast: Heffaklumpen
·
T
Trav Vad tycker ni om avkommerna efter honom? hur är dom i tempramentet osv?
2
Svar
27
· Visningar
3 845
Senast: MartinaN
·
Trav En undran ....jag fick en fundering på fejjan ( av en bukefalist :D) om vad våra unga hästar heter egentligen... Hon sa att en åring...
Svar
11
· Visningar
1 377
Trav någon som köpt en andel?
2 3
Svar
45
· Visningar
5 404
Senast: Derivata
·
U
Western Ungefär hur lång är en westernsadel? Finns ju såklart olika längder men på ett ungefär?
Svar
2
· Visningar
737
Senast: ullis25
·
U
Western Någon som vet om en westernsadel får plats i sadelkammaren på en Boj Bravo?
Svar
5
· Visningar
1 015
Senast: CindyLou
·
Dressyr Skulle provat sadlarna hos min tränare, men Prince tyckte annorlunda och vi kom inte iväg. Nu behöver jag lite hjälp med att se hur...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
8 253
Senast: TinyWiny
·
Hoppning Hej! Jag har en ponny, som jag kör i vanliga fall, som jag vill träna lite studs-serier med för att träningen ska bli varierad...
Svar
11
· Visningar
2 218
Körning Jag lovar - jag har använt sökfunktionen och jag har lärt mig åtskilligt om både bakselar och vagnar! Men har ändå några funderingar...
Svar
5
· Visningar
1 241
Senast: moiran
·
J
Körning Hoppas på att kunna få lite hjälp från er körfolk härinne!:) Jag köpte shettis för en dryg månad sedan och har sedan dess dammsugit...
Svar
16
· Visningar
4 243
Senast: JennyK
·
H
Hoppning Jag skulle väldigt gärna vilja ha hjälp med att få lite bättre kondition på min c-ponny valack. Han har relativt god kondis men skulle...
Svar
7
· Visningar
1 342
Senast: Maadiiee
·
Tävling Min sambo ska ta Grönt kort här vad det lider och jag berättade då att jag kom ihåg en fråga som var lite klurig. Frågan löd "vad är det...
2
Svar
24
· Visningar
4 139
Senast: LenaH
·
Trav Undrar hur ni gör dagen efter snabbjobb (rakbana tex.)? Låter ni de vila, kör ni lugnt eller kör ni på som "vanligt"? Olika på olika...
Svar
11
· Visningar
1 951
Senast: Cambrie
·
E
Trav Tänkte köra en tråd där man ställer en egen fråga och den som svarar skriver en ny.;) Finns ju så otroligt mycke utrustning till en...
Svar
11
· Visningar
1 357
Senast: Ambra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025