Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Ja, eller vad ska man kalla det? Medkusk? Låter lite fånigt tycker jag, men man rider ju inte... Har ni något bra förslag?:idea...
Svar
5
· Visningar
1 492
L
Hoppning Hej! Då jag ganska nyligen har blivit med häst (inte jag som äger honom, men tar hand om honom, rider honom, betalar för honom, så han...
Svar
8
· Visningar
1 484
Senast: lliissaa
·
T
Islandshäst Någon som vet om man får ha blindbrodd (eller brodd över huvud taget) på tävling när det är som nu, ingen snö ute? :confused:
Svar
2
· Visningar
1 089
Senast: tovahestwite
·
Dressyr Visste inte riktigt vart jag skulle lägga tråden men eftersom det gäller dressyrtävling så chansar jag på här. Jag funderar på att...
Svar
14
· Visningar
2 081
Senast: Sar
·
F
Trav Grattis Peak till andra- och femteplatsen på Romme!
10 11 12
Svar
222
· Visningar
14 776
Tävling Det har ju nu fattats beslut om att butta är tillåtet i begränsade mängder vid tävling. Dock så pass stora mängder att det har en...
2
Svar
21
· Visningar
3 223
Senast: via
·
Trav Jag har ett jätte mysigt sto som blir 4 nu i årsskiftet.. hon är ca 1.49 och "lätt i typen" men har ganska lång rygg om ni förstår...
Svar
7
· Visningar
1 239
Senast: Nosgrimma
·
Hoppning Stod och tittade på en träning idag och de började diskutera huruvida när det blir mest trångt i kombinationer? När det är ex. oxer-oxer...
Svar
13
· Visningar
2 919
Senast: Lemeie
·
Hoppning Jag har en ponny som fyller 6 nästa år = han får tävla i avd.A om han går två stycken felfria rundor i samma klass eller högre. Jag...
Svar
1
· Visningar
825
Senast: Matinee
·
E
Islandshäst Hej! Jag har på senare tid blivit fast för islandshästar och vill nu ha egen häst. Jag har hållt på med hästar under större delen av...
2
Svar
27
· Visningar
8 276
Senast: enJoy
·
Trav Vad tror ni, kommer han att ta sin 200:ade seger på lördag? Såg honom när han tog världsrekordet på gävle och fick gåshud när han kom in...
2
Svar
26
· Visningar
2 455
Senast: Russin8
·
K
Islandshäst vilket bett tycker du man ska ha på en islandshäst??
Svar
14
· Visningar
1 946
Senast: Faia
·
Trav Vart finner man dessa? Vart kan man köpa det? mvh sandra
Svar
3
· Visningar
1 111
Senast: Girasol
·
H
Western Vilket underlag föredrar ni vid westernträning? Behöver er hjälp för att kunna skriva en text om ridbaneunderlag. Storlek på ridbana...
Svar
3
· Visningar
1 130
Senast: Tender
·
G
Western Startar en tråd och vill höra era åsikter om att transportera hästen med westernsadeln på...i vanlig transport skall tilläggas...ingen...
Svar
13
· Visningar
1 529
Senast: Tender
·
Hoppning Hur gör man för att kunna göra det? Tacksam för svar!
Svar
6
· Visningar
1 089
Dressyr Nu är ju säsongen slut kan man säga och man får jobba vidare till nästa säsong. Så vad har ni att arbeta på nu under vintern som måste...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 178
Senast: Cowabunga
·
V
Trav Hur är det, måste hästen kvala i sulky lopp i sverige eller norge/finland innan den får lov att starta i montelopp i norge/finland? Är...
Svar
8
· Visningar
1 692
Senast: juliekj
·
Western Hej satt och kollade lite på nätet och såg detta!:love: De är ju världens chans för er som vill testa!! Jätte roligt!!!:bump::bump...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 580
Senast: Gordon
·
R
Western Är det någon som har gjort det här online? Jag har fyllt i alla uppgifter (anser jag) men får inte genom registreringen ändå och kan...
Svar
3
· Visningar
1 190
Senast: wrangler
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025