Grattis 2009

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Fnobby
  • Startdatum Startdatum
Sv: Grattis 2009

Spöket hänger också på...

Indy, Via och Fnobby!!! Grattis!!!! :bump::bump:

Längtar ut på banorna igen... :idea:

Självaste trådskaparen dansade in som trea i en kallblodsmonté vid gårdagens tävlingar i Östersund. Popfinger gratulerar! :bow:

Tack! :)

Trådskaparen hoppas att nedläggningen av våran gratis-live-länk innebär att inte så många såg startförsöken då hon stod tvärs över banan på en istadig nordis som inte gick att rubba en centimeter åt något håll, förrän tränaren kom galopperandes över innerplan för att hjälpa till att få hästen framåt, då startpersonalens glada tillrop inte hjälpte... ("Kom igen! Du måste visa vem som bestämmer!") :cool:

Grattis Peak till Saga Cinderellas andraplats på Romme ikväll!:)

Grattis FNOBBY till andraplatsen med Johnny Muscles i montéloppet på Umåker! :bow:

Grattis Mehl till Sonett Mobacs andraplats och nytt rekord på Bollnäs den 26/11 :bow:

kl

Grattis Hummelbummel till Humlans fina andraplats idag, det var en spurt som heter duga det :banana:

kl

Grattis via till 4:e platsen med Livi Champage idag på mantorp...fin spurt men så långt fram :bow:

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
295
Senast: Unafraid
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
970
Senast: Cattis_E
·
Avel Här är tråden för årets födelseannonser. Lägg in en bild eller två, och många är intresserade av sånt som ras, stam och namn. Det här...
Svar
5
· Visningar
2 601
Senast: Görel
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 172

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka