Rixallsvenskan...

Sv: Rixallsvenskan...

Jag tycker att det skulle finnas en regel om att det ska vara den färskaste travtränaren i varje region som får en RIX-häst. :idea:
De redan etablerade tränarna har ju redan (oftast) en etablerad kundkrets, så här skulle de nya tränarna kunna få en välbehövlig knuff på vägen?

Häst i träning, medial uppmärksamhet samt 1000 delägare som får upp ögonen för denna förhoppningsvis lovande kvinnan eller mannen. Sedan är det givetvis upp till var och en att leverera resultat och förvalta sitt pund.
Det är så tufft som nybakad i travtränaryrket, så den förmånen tycker jag att STC, Radio RIX samt deras kolleger kan ge dem.

Sv: Rixallsvenskan...

Finns ingen för Umeå men jag köpte en Norrbotnia-Skellefteå och en Västernorrland-Bergsåker till mig och maken.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Är det kutym att Vd i ett bolag köper/äger aktier i det bolag hen är vd i? Och när man avgår för att börja i ett annat bolag säljer sin...
Svar
6
· Visningar
464
Senast: Smoothi
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
970
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag har två hästar som behöver ett ganska bladigt foder för att inte få problem med fri fekalvätska. Jag köper därför helst andraskörd...
Svar
1
· Visningar
347
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under 18 år var Linda Rosenquist ett välkänt ansikte i trav-tv. Intresset för ridning har också alltid funnits genom livet – och för sju...
Svar
0
· Visningar
150
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka