Rixallsvenskan...

Sv: Rixallsvenskan...

Undrar om det finns nåt "svarta börsen", på andelar i rixallsvenskan...det brukar ju finnas på allt annat, som biljetter till Mötley Crue och Alice Cooper, Madonna och fotboll osv...
Min kompis köpte två andelar, fast hon är lite rikare än mej...snyft!

De pratade om det i morse på radion, Gert hade fått mail från någon som inte hunnit köpa. De undrade också om det skulle bli en svart marknad för andelarna...

Vad har hon för stam? (nyfiknast i stan):)
Bra gener hoppas jag!:p

De som blitt utan, kanske kan köpa på svarta börsen!:crazy:
Nu ska jag ladda inför januari...roligt med 10 fribiljetter och VIP festerna som blir..De måste man åka på och heja på "sin" häst...

Hon är efter smasher och en piper cub märr..inte så mycket att hurra för på pappret men det är en fin märr med mycket vilja

Jag har köpt andel i den hästen:laugh: Får hoppas att hon blir bra. Eller rättare sagt har jag och min dotter köpt en andel tillsammans. Det var nämligen hon som sa till mig så vi köpte en för två veckor sedan. Jätte kul att alla andelar har blivit sålda.

MVH Russin8

:D Hon är på väg upp nu idag.....med sig har hon sin lillebror som är helbror ..han hetar heart gil och har ett hjärta i pannan :love:

Va gulligt. Ska bli kul att följa henne. Extra kul att gå på trav när man är personligt inblandad. Får väl åka upp till Gävlebanan när hon ska gå där så man kan kolla på henne. Är ju B-tränare på gävle så då kan man ju komma in och titta lite närmare på henne senare.l

MVH Russin8

Det blir nog bra..Jag hoppas hon är riktigt envis..det gillar jag.:laugh:

vem har tränat henne? blev också nyfiken nu ju, står hon på gävletravet?

okej ,jag är inte så insatt så vet inte vilken tränare det är. Vi har haft våran 3 åring på gävletravet hos Anders lindström

KL

Nu har man valt ut tränarna för 2010 års upplaga av Rixallsvenskan.
Äntligen kan tex CK köpa en andel, då ÖrebroTravet representeras av Åke Lindblom:

Region- Bana- Tränare
Botnia- Solänget- Susanne H Osterling
Dalarna- Rättvik- Kajsa Frick
Gästrikland- Gävle- Olle Alsén
Göteborg- Åby- Mimmi Elfstrand
Halland- Halmstad- Stefan Persson
Hälsingland- Bollnäs- Peter Eriksson
Jämtland- Östersund- Daniel Wikberg
Kalmar/Gotland- Kalmar- Niklas Robertsson
Norrbotnia- Skellefteå- Jens Eriksson
Skaraborg- Axevalla- Ulf Stenströmer
Skåne- Jägersro- Thomas Uhrberg
Stockholm- Solvalla- Per Engblom
Sörmland- Sundbyholm- Johan Wiman
Uppland- Solvalla- Glen Norman
Värmland- Årjäng- Tom Horpestad
Västernorrland- Bergsåker- Roger Persson
Örebro- Örebro- Åke Lindblom
Östergötland- Mantorp- Diedrik Meilink

Källa:atg.se

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Är det kutym att Vd i ett bolag köper/äger aktier i det bolag hen är vd i? Och när man avgår för att börja i ett annat bolag säljer sin...
Svar
6
· Visningar
464
Senast: Smoothi
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
970
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag har två hästar som behöver ett ganska bladigt foder för att inte få problem med fri fekalvätska. Jag köper därför helst andraskörd...
Svar
1
· Visningar
347
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under 18 år var Linda Rosenquist ett välkänt ansikte i trav-tv. Intresset för ridning har också alltid funnits genom livet – och för sju...
Svar
0
· Visningar
150
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Täcke med bred/hög hals?