Overaller!

Sv: Overaller!

Ja jag är helt extatiskt glad, trodde inte att jag skulle hitta några som var BRA passform på, men dom här var ju bättre än jag kunnat önska, förutom längden då men lite lång dör ju ingen av ;)

Plus...jag älskar varsel färg, då kan jag ha dom när jag åker moppen i mörkret och slipper fiffla med tusen reflexvästar och grejer när man ska ut och rida. Och så hittar jag dom lätt hihi

Jag håller helt med dig om hööks ridoverall som jag äntligen tänkt att köpa, så besviken jag blev! Jag är ändå helt normalbyggd men det enda som satt bra i storlek S var benen ;) midjan var katastrof, man vill ju liksom inte känna en åtdragen resår bara man står still??? Ovanför resåren såg man ut som en rund boll och allt bara pöste ut åt alla håll och kanter, nä jag vill ha något mer slappt som inte direkt "känns" att man har på sig... ni som inte har hööks-overall får gärna lägga in en bild så man ser hur alternativen ser ut...

Jag kan varmt rek Julas overaller, finns både röd/svarta och de gula!! Lösa och sköna, samt priset för någon vecka sedan var 299:-(tidigare 499:-):bump:

Ingen här som har en SIF-overall? Urstark bäver-nylon, rymliga och sköna.

Jag har haft min blåa i säkert 12–13 år och skulle sörja den djupt den dagen då den inte går att använda den längre :cry: för de finns väl inte längre att köpa.
Men det lär förhoppningsvis dröja; när jag tvättat min ser den ut som ny igen och jag hoppas att den hänger med minst lika många år till :love:

Tror jag gav runt en tusenlapp för den och det var hiskeligt mycket pengar på den tiden, men om man slår ut beloppet över alla år jag haft den har den nu kostat mig mycket mindre än en hundralapp om året ;)

Tack för tipset, men varför passade de inte mig ? :cry: storlek S var 10 meter för stor men benen var för korta om man tänker sig att man ska rida i den... annars var den väldigt skön iaf...

H**ks reflex säger jag som aldrig trodde att jag skullle ha en overall på mig.

Nu längtar jag till det ör kallt och får krypa ner i den härliga overallen.

Rekommenderas varmt ;) :bump:

Själv är jag 167 och väger över 80, Strl L passade mig.

Liknande trådar

Kropp & Själ Upptäckte igår att det blir väldigt tidigt mörkt, redan vid ca kl 19 börjar det skymma. Så ska inventera reflexförrådet, vet att jag...
Svar
9
· Visningar
530
Senast: SiZo
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
7 683
Senast: tara
·
Träning Hej! Min dotter och hennes kompis vill så gärna bada med hästen men jag börjar bli tveksam på om det börjar bli för kallt? Vad tycker...
Svar
9
· Visningar
1 177
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 909

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka