Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Distans Imorgon går Isabergsritten av staplen. Jag hoppas på en bra och trevlig dag. Vi får väl här försöka hålla er här på buke lite...
Svar
15
· Visningar
2 043
Senast: Karlina
·
Hoppning Jag behöver ha lite inspiration i min träning. Jag har hamnat lite i dagisfasoner och tycker att en tom, grusbrun ridbana är förbannat...
Svar
3
· Visningar
1 454
Dressyr Får man ha det eller måste man ha vanliga?
Svar
4
· Visningar
1 466
Senast: Jeenny914
·
A
Western Undrar om någon kan säga vad för färg hästen har....för mig ser han ut som palomino,men han har stickelhår och vita fläckar under...
Svar
11
· Visningar
2 152
Senast: ainavi
·
  • Låst
Dressyr Funderar på att köpa en Lusitano, är det någon här som har en ? vad är det som ni/du tycker i så fall är så bra med just den rasen mot...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
18 153
Senast: break_a_leg
·
9
Hoppning Hej! Jag funderar på att tävla SM våren 2011 men är lite osäker på hur det är med det hela.. :confused: Jag vill ha lite svar på...
Svar
2
· Visningar
1 322
Senast: 909ellie909
·
Tävling Om jag har min häst uppstalld på ett stall som anordnar en tävling, hoppning eller dressyr. Så under pågående tävling ska jag hämta min...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
11 480
Senast: Seabaz
·
Fälttävlan Problemen hopar sej.:o Hur vill vi att de fulla tävlingarna ska hanteras? Ska det vara lottning, först till kvarn eller finns det...
2
Svar
29
· Visningar
3 430
Senast: Novali01
·
Trav Jag köpte bakboots till min kille. Att få på dom va inga större problem, MEN, att få av dom:eek: Är det någon som har någon bra...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 277
Senast: Russin8
·
Dressyr Jag får väl falla för trenden jag också och skaffa mig en Childeric ;) Har provat typ ALLA märken som finns och inget passar... De...
8 9 10
Svar
198
· Visningar
32 593
Senast: zanzan
·
Körning Kan svansgaffel vara ett alternativ för att kunna tömköra trots flugfän? Min häst blir rätt irriterad på flygfäna och då hamnar svansen...
Svar
3
· Visningar
1 346
Senast: cahs
·
Dressyr Läste TR dressyr och där står det att man ska ha vit plastrong eller vit slips. Är det då godkänt att ha en förövrigt vit plastrong...
Svar
5
· Visningar
1 455
Senast: AnnBur
·
Fälttävlan Har letat, men hittar bara gamla trådar... Får jag rida med novabettet i dressyren, å isf, får jag ha bettskivor? Stackarn får sår...
Svar
5
· Visningar
2 289
Senast: mammaBerg
·
Distans Stort grattis Annelie till ledningen i Onsala Cup, och med en Onsala-uppfödning dessutom. Jätteroligt och välförtjänt. Och en bra...
Svar
4
· Visningar
1 489
Senast: Zorry
·
Islandshäst Jag, Tim och Djurjouren hade i det närmaste en Workshop hemma hos mig. Sedan så hade vi Cliniq eller nå't för de som ville komma. Jag...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
25 934
Senast: Inte_Ung
·
Dressyr För två skoningar sedan satte jag på sulor fram på min häst pga att hon var väldigt öm. Igår kom jag att tänka på att hon kanske inte...
Svar
3
· Visningar
1 023
Senast: Corax
·
M
Distans har läst mycket trådar längre bak med hittar inte var man kan köpa en bra padd till bomlös sadel? ex denna skito equilazer padd många...
Svar
1
· Visningar
1 055
Senast: Ottisen
·
H
Körning Har en bekant som har en gammal travare som nu då hobbykör med den. Hon säger att jag lika gärna kan köpa en travsele till min plutt för...
Svar
12
· Visningar
1 757
Senast: handsup
·
K
Övr. Grenar Hej. Jag undrar hur shettis agility fungerar? Jag har en shettis och vet inte riktigt hur jag ska börja? :confused: Tacksam för...
Svar
8
· Visningar
3 990
Senast: MeloneniMuppen
·
Trav har försökt att söka men vad har ni för något under montésadeln? vanlig vojlock eller schabrak är ju för korta... kommer inte o behöva...
Svar
11
· Visningar
2 479
Senast: missdragon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka