Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har köpt min första Lusitano och är helt förälskad !! Han har ett psyke som är helt fantastiskt, mkt motor utan att vara nervig. Rör sig jättetrevligt och otroligt ambitiös och lättjobbad. Cool i ALL hantering. Har inget negativt att säga om denna killen Kommer inte att sälja han för allt smör i småland
HAn har allt jag vill ha och lite till. Detta har gjort tt jag funderar på att sälja mitt hbl och köpa en lusitano till. Men vill ha den typen som min har.
Tack Ja han har ju faktiskt d...Otroligt fin typ på han. Väldigt flott ! Han ska troligtvis starta MSV i slutet av augusti
Vill som sagt va ha en till lusitano men svårt att hitta just d jag vill ha !!
Kul att han ska tävla! Visa halvbloden var skåpet ska stå! Uppdatera gärna hur det går i "Spanska hästar"-tråden i "Gnägg". Det är även en hel del med Portugiser som skriver där.
Hej på dig! Kul att se din fina häst här! Jag tycker att du skall starta en egen tråd på "gnägg" istället. Mig veterligen så finns det ingen lusitanotråd så det är ju på tiden .
Kram! Kryddan
Kanske jag skulle göra men jag brukar glömma skriva sen HAn är verkligen jättefin !! Igår bytade han i varje på volten för skojs skull En riktig pajas det där
Fast du behöver inte skriva mer på tråden, bara starta den. Jag kan göra det om du vill. Fast då får du lova att lägga in några filmer och bilder på Violino!
Du fååår inte skriva sådana läckra grejer om honom, jag dööör av
avundsjuka!
Haha, ja underbara hästen Ska se om jag startar en ! Förresten, väntar på film på skimmeln du vet. 10 000 euro kostade han..Den andra som är mer utbildad..45000 euro Det tyckte jag var dyrt !! Violino är fasiken bättre än han...
Det var därför jag fastnade för denna pga hans typ Högrest, ädel och långa ben. Rör sig lite större än andra jag sett. Inte bara uppåt. HAn har en fantastiskt fin ökad trav denna pärlan. Sen att han har ett kanonpsyke är ju inte fel !
Vilken trevlig kuse en sådan vill jag oxå ha,första som jag sett som har en trevlig trav ska prata med han Paulo om att jag vill ha en som rör sig som din. var hos honom för ett tag sedan och red, men den hästen var inte något för mig. Men som sagt han kunde ju ta hem åt en oxå. om du har lust får du gärna PM a mig om vad han kostade
Ja jag har provat den,superfin och trevlig men det klickade inte riktigt mellan oss Lite mycket pengar oxå, för han gjorde inte rena byten och fattade inte riktigt att göra en sluta. Tyvärr hade han inte så fina gångarter som din
Vill ha en Lusse som din
Men va kul Jag har varit sugen på att kolla på den ! Men vill ha samma rörelse schema som min..Var därför jag fastnade för han.. Skitsvårt när man hittar en typ man vill ha. Svårt sen Men se om han kan hitta nån...
HAr en tjej som rider min nu då vi renoverar upp ett stall pga av flytt. Hon hade fått en grym trav på han ur passagen Nugäller det bara att sträka han så han orkar hålla den sen :9
Hundavel & Ras Har ni någon päls som är absolut nej? Pälsvård ok? Jag antar att du inte vill ha en följsam hund, men tror på balans där. Det finns ju...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.