Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Vilket avståndsförhållande är korrekt stången kontra bridongen? Bild?
Svar
8
· Visningar
2 110
Senast: flashlight
·
Körning Är lite ny på det här med körning men skulle vilja ha tips på körklubbar, kör tränare och maraton banor i småland/ östergötland??:)
Svar
2
· Visningar
957
Senast: gadriel
·
M
Dressyr :laugh:Hej! Är det någon som har någon koll hur deras måttsystem funkar? Mäter dom höjden med klacken?
Svar
8
· Visningar
2 851
Senast: Apocalypse_
·
Dressyr Du som tävlar och tränar dressyr, vart får du inspration ifrån och vad är det du tycker är så kul med dressyr ? :)
Svar
14
· Visningar
2 005
Senast: Petratetra
·
W
Western Hej! Undrar om det finns några trevliga människor i trakterna runt Värnamo? Jag sålde mina ögonstenar för ca. 2år sedan, och nu är...
Svar
1
· Visningar
767
Senast: Blekingecowgirl
·
P
Western Vilka har fått ihop något lag? Vilket dis. tillhör ni o när ska ni kvala? Vi har ett Team We did it!:bump::banana::banana: Dis syd.
2 3
Svar
40
· Visningar
3 921
K
Western Helt nybörjare men väldigt nyfiken! Tänkte att kanske nån här vill vara gullig o hjälpa mej komma vidare. Finns det...
Svar
12
· Visningar
1 538
Senast: Blekingecowgirl
·
Hoppning :banana:Hejsan! Jo jag undrar, hur långt inom hoppning kan ett omskolat eng fullblod gå? Är dom duktiga hoppare? Dom är ju bra...
Svar
14
· Visningar
2 661
Senast: Petratetra
·
A
Övr. Grenar Jag är en 13 årig tjej som skulle vilja börja med ponnygalopp. Jag är 164 cm lång och väger mellan 60-63 kg. Fodervärdsponnyn jag har nu...
Svar
1
· Visningar
1 377
Senast: Creetown
·
Övr. Grenar hur bygger man broar och övriga hinder till we och häst agillity banor? har tänkt snickra ihop en bro och ett presenning skynke att...
Svar
10
· Visningar
5 269
Senast: PrinzeJoshua
·
Tävling Hur går det till med slutmätning egentligen, behöver man göra det med en stor häst eller är det bara när det gäller ponny? Hur får man...
Svar
6
· Visningar
7 067
Senast: fannytomen
·
H
Islandshäst Hejsan! I veckan så blev jag islandshästfrälst och ska nu i framtiden hjälpa en vän till familjen med sina islandshästar, och eventuellt...
Svar
3
· Visningar
1 174
Senast: Geysir
·
Tävling Nu när det står i TR att all anmälan måste ske via tdb, betyder det att man inte kan efteranmäla till en klass på plats ?
Svar
3
· Visningar
1 166
Dressyr Vad ingår i uttagningen till 4-årschampionatet, vad ska hästen kunna?
Svar
2
· Visningar
921
Senast: WBanna
·
Fälttävlan Underskriften man får för att rida *, måste man be om den varje år? Fick min av JJ förra veckan, men pga sårskada och inställda...
Svar
3
· Visningar
1 268
Senast: Estivuz
·
J
Trav Hallå alla travare där ute ^^ Jag har precis fått hem en travhäst jag tänkte skola om till hopphäst, nu verkar han inte alls samtycka...
Svar
9
· Visningar
1 707
Senast: juliekj
·
Fälttävlan Tycker det börjar bli dags för en Mantorpstråd! Vilka bukefalister kommer man få se där? Jag och hästen debuterar i 90-klass där...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
9 090
Senast: Anro
·
Övr. Grenar På söndag är det ju som bekant Derby! :bump: :bump: :bump: Vem tror ni står som slutgiltig segrare i huvudlopet? Eller ha ni någon...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 339
Senast: Hambo
·
Körning Jag blir galen på anspänningen i min vagn :( Hur jag än justerar och justerar så blir det ändå inte riktigt 100% bra och det retar...
Svar
16
· Visningar
2 282
Western Jag är sugen på att köpa en western sadel och hittade en ny hos hästshopen i östersund. Horse comfort by whalstén är det någon som har...
Svar
5
· Visningar
1 180
Senast: ricca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka