Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

F
Övr. Grenar Hej! Jag har lite frågor angående shetlandsponnyutställningar. Jag har aldrig ställt ut en häst innan, men nu tänkte jag ställa ut mitt...
Svar
4
· Visningar
1 614
Senast: fannytomen
·
E
Hoppning hejhej !:) Nu är det såhär att ponnyn ska tävlas på söndag . Men problemet är att han skulle ha hopptränats en gång till innan söndag...
Svar
3
· Visningar
1 053
Senast: elinaa
·
F
Islandshäst Det är trögt på islandshästmarknaden i Sverige just nu det tror jag många har känt. Delvis beror det på finanskris och osäkerhet inför...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
13 048
Senast: tina_sj
·
Hoppning Dressyrnörd som tittar in för att ställa några säkerligen korkade frågor :p Har en 6-åring som pga av min extrema höjdrädsla inte är...
Svar
6
· Visningar
1 430
Senast: Andorra
·
Fälttävlan Såg nu att Udden har lagt en tävling samma helg som Botkyrka (29/8). Jag har aldrig varit på Botkyrkas bana. Udden har jag varit två...
Svar
7
· Visningar
1 344
Senast: Novali01
·
F
Körning Har ett litet förnämt problem :p Har ett körhuvudlag som är jääättefint som jag vill använda, men.. remmarna är för breda, får inte på...
Svar
7
· Visningar
1 081
1
Western ...från Prof. Choice. Är det någon som har den? Jag står i valet och kvalet, ska jag beställa den eller inte? Är den tillräckligt...
Svar
3
· Visningar
1 189
Senast: 123321
·
V
Trav http://www.dt.se/nyheter/sater/article713674.ece trodde fan aldrig vi skulle få upp lilla bobban ><
Svar
12
· Visningar
1 636
Senast: Vinna
·
M
Western Hur lär man en häst neckriding? Jag har en bastant ardennerdam som jag gärna skulle vilja testa att rida western med, men hur ska man...
Svar
2
· Visningar
1 004
Senast: ricca
·
F
Trav Hej! Jag har en travare på 6 år som skall starta nu i höst, hon har en bra grund men jag vill nu börja vässa henne inför start och...
Svar
3
· Visningar
1 777
Senast: Zuzzi
·
Western Jag har fått erbjudande om att träna för Annika Hult. Hon kommer till vår klubb i höst. Vem är hon någon som ridit för henne? PM:a gärna...
Svar
3
· Visningar
2 348
Senast: Lenita
·
S
Hoppning Verkar som ingen sett sadeln på annan tråd så jag provar att posta här istället...ngn som har denna sadel? Hoppsadel Gold Medal Agnes...
Svar
1
· Visningar
3 076
Senast: ajax85
·
M
Hoppning Hej! Jag är på jakt efter ett par senskydd fram till min islandshäst som jag satsar på hoppningen med. Och vi vet ju alla att...
Svar
9
· Visningar
1 990
Senast: 909ellie909
·
9
Hoppning Hej!! Jag har en hoppponny som just nu tävlar LA , senare till hösten MVSB . han hoppar mycket bra men är lite rädd av sig när det...
Svar
4
· Visningar
1 279
Senast: 909ellie909
·
Islandshäst Igår hittade jag min ena häst i hagen med svullet ben, förmodligen en sparkskada. Veterinären har varit här idag och kollat och skrivit...
Svar
13
· Visningar
2 027
Senast: Woossan
·
Körning Hoppas på lite tips nu då jag har beställt sele och rockard till min varmblodstravare. Hon är inte körd på de två åren jag har haft...
Svar
7
· Visningar
1 376
Senast: gulan
·
Körning Ni som kör shettis, om ni skulle köpa en ny sele vilken skulle det bli då? Är det någon som har erfarenhet av Zilco, Drive Out Diplomat...
2
Svar
31
· Visningar
4 530
Körning Ja nu är vi på väg.. I onsdags tömkörde vi paret första gången;) Uppvärmning i stallet Rolf och Pegasus Inte alltid så...
Svar
18
· Visningar
2 168
B
Western Jag köpte ett träns som heter STAR i den stora hästbutiken i tingsryd. det kostar typ 285 spänn och på pannbandet (sidorna) sitter det...
Svar
12
· Visningar
1 240
Senast: Blekingecowgirl
·
Körning Har läst om brukskörning ser spännande ut och skulle väldigt gärna åka och titta! Men hittar ingenstans där det finns uppgifter om...
Svar
8
· Visningar
1 629
Senast: Elute
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka