Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Jag har fått förfrågan om jag vill stå som lagledare för vårat div 2 lag (Halland) eftersom jag planerat att rida alla tre omgångarna...
Svar
5
· Visningar
1 969
Senast: Sickan
·
H
Övr. Grenar Nu är det klart..! Det blir WE-tävling i Kungälv den 14/8! Domare Stefan Spaak (Sveriges enda internationellt licensierade domare)...
Svar
13
· Visningar
3 118
Senast: _Leila_
·
S
Trav Vad anser ni är motion/joggingtempo samt sträcka för en 2-åring som är premieklar vs en 4-6 årig starthäst ?
Svar
3
· Visningar
1 196
Senast: ghost
·
K
Trav Jag blev lite sugen att prova pållen som nästan hoppar bättre än hon travar på en liten ridtävling, men nu är ju inte travets...
Svar
5
· Visningar
1 155
Senast: Skaune
·
Western Så bär det av till Chappen igen. Ska bli kul att se lagen tävla i ranchgrenarna. Hoppas vädret håller i sig. så det blir en mysig tävling.
Svar
10
· Visningar
1 330
Senast: Apache
·
M
Trav Behöver lite hjälp med vad jag ska göra med pållen. Jag har en 10 årig valack som har varit ridhäst senaste åren. Startade senast för 5...
Svar
2
· Visningar
966
Senast: ghost
·
Islandshäst I T8 är det ju valfritt tempo i båda varven. Nu är jag anmäld till en tävling och funderar på vilket tempo jag ska välja. Jag siktar på...
Svar
19
· Visningar
3 937
Senast: Ranger
·
Western Jag köpte en begagnad tjock yllefilt att ha under sadeln ( tillsammans med yllepad såklart ). Den var dock väldigt smutsig, vet inte om...
Svar
6
· Visningar
1 375
Senast: cowgirl73
·
Western Nu är jag på jakt efter en ny hatt då min andra är lite väl liten Så nu behöver jag lite tips, vad har ni för hattar? :laugh:
Svar
9
· Visningar
1 641
Senast: cowgirl81
·
G
Hoppning Hejsan! Jag hoppas att ni som tittar på denna tråden har unghästar. Jag har en på 3 år som jag ska tävla vid en senare tid, jag hade...
Svar
14
· Visningar
3 597
Senast: Emsan
·
Western Tänkte åka ner till Bökeberg och kolla på september rundown. Någon som kan berätta lite villka grenar man tävlar i och kanske tippsa om...
Svar
5
· Visningar
919
Senast: aleksis
·
D
Distans Att Distanslistan är nedlagt har naturligtvis inte undgått någon. Detta faktum är naturligtvis oerhört trist och tråkigt för alla...
2 3
Svar
43
· Visningar
9 533
Senast: limona
·
V
Trav Mitt kallblod kvalade i torsdags, ska starta den 27:e, kusken körde ett par intervaller med henne idag, tanken är att hon bara ska gå...
Svar
8
· Visningar
1 398
Senast: Vinna
·
Western Finns det verkligen och få tag i. Gärna med rundad tå. Helbruna eller svarta. har ca 43-44 i vadstorlek och 38 på fötterna.
2
Svar
24
· Visningar
3 729
Senast: JBL
·
Fälttävlan Nu har preliminära startlistor kommit för Åkerbo (redan). :D De har delat upp 90-klassen till en endagars, och en tvådagars, ser det...
2
Svar
24
· Visningar
3 402
Senast: PrinceFair
·
Western Är det något bolag som är mer fördelaktigt vi försäkring av dessa raser? Jag har mina två hästar som inte är av westernras försäkrade i...
Svar
8
· Visningar
1 462
Körning Jag har en giggsele och ajg undrar vad det är för vagn jag ska ha då. Måste man ha en gigg, eller kan man ha en vanlig rockard?
Svar
2
· Visningar
812
Senast: Isituss
·
Islandshäst Jag ska helklippa min Blesa nu i vinter, eftersom vi kommer rida mycket i ridhuset och det tar en evighet för henne att torka annars...
2
Svar
22
· Visningar
3 409
Fälttävlan ja jag har nu troligtvis fått jobb i ett fälttävlan och hopp stall på Irland. Så nu behöver jag alla tips och råd för den kommande...
Svar
5
· Visningar
2 822
Senast: Ramona
·
M
Hoppning Hejsan, jag undrar om man kan byta klass utan att efteranmäla, utan extra kostnad? Anmälningstiden har gått ut och jag är anmäld till...
Svar
3
· Visningar
5 785
Senast: MontéBruden
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tips på mellanstor hund för barnfamilj
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30