Sv: Åkerbo

TACK :love: !!! Det var en fantastisk upplevelse, jag är både stolt o glad :laugh:
Jag tror att de nya tyglarna kommer att göra susen för dig på Ryttis - se bara hur det gick för H :angel:

Ja det förstår jag! Så himla kul verkligen! :banana:

Japp - på Ryttis gäller det att få ihop saker o ting och de nya tyglarna kommer definitivt att hjälpa till med det, det känner jag på mig! :p

Det blev en blå hem för mig också :) Vi får väl se när resultatet kommer vad dom bestämt sig för är rätt.. ;)

Min häst gjorde en bra tävling rakt igenom. 41 i dressyren och nolla hoppningen. Spikrak i terrängen hela vägen på alla frågor. 6 sekunder över tiden vilket jag tar på mig.

Senast ändrad:

Grattis! Det var ni väl värda :)

Så de lyckades ordna till det så långt iaf på plats. En kompis som red debutanten var lätt irriterad eftersom de inte fick några resultat alls (förrän idag :grin: )

Liknande trådar

Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 170
Trädgård & Växter Jag håller på att anlägga en trädgårdsdamm, och jag tänkte höra om det är någon dammägare här som vill dela med sig av erfarenheter...
Svar
2
· Visningar
435
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Är i någon slags fas. Det är egentligen bra och absolut livsnödvändigt men också ibland superjobbigt. Drabbas av insikter som verkligen...
Svar
0
· Visningar
286
Senast: miumiu
·
Samhälle Sverigedemokraterna har av TV4:s Kalla Fakta avslöjats driva en trollfabrik. SD:s anonyma konton har spridit propaganda och även sådant...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
9 687
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar