Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Hej hopp Märkte att börjes inte längre säljer western paddar. Undrar om ni har några tips vart man kan köpa billiga Built up paddar...
Svar
17
· Visningar
1 989
Senast: lewellyn
·
Western Hej. Är det någon som vet någon tränare i freestyle ridning i närheten av Lidköping:laugh: Eller om det finns någon som kan och kan ge...
Svar
9
· Visningar
1 189
Senast: cillaj
·
Körning Eller ja, köpt begagnad. Har egentligen ingen aning om vad jag har köpt men den känns fin i lädret och verkar hel och ren. Jag har...
2
Svar
22
· Visningar
3 153
Senast: agtatoon
·
I
Trav Har ett 4-årigt russ som tränar jätte bra, men i loppen slänger han sig i galopp, börjar sen jaga igen och när han är ifatt gör han...
Svar
2
· Visningar
1 510
Senast: Tyson05
·
R
Övr. Grenar Hälleberga Häst & Medeltida Event (HH&ME) välkomnar alla utövare av denna stolta och fantastiska konst att deltaga i tävlingen om titeln...
Svar
3
· Visningar
2 363
Senast: Holtz
·
Distans Ja, nu har jag anmält mig T50, fast det inte gick så bra på Simlågsritten, men skam den som ger sig. Man lär sig ju något var gång;)
Svar
2
· Visningar
1 432
Senast: armaani
·
Körning Ska införskaffa en pickup men behöver veta hur lång en maratonvagn är. Står ju oftast bara bredden i beskrivningarna, så om någon har...
Svar
2
· Visningar
911
Fälttävlan Idag trillade jag över något nytt för mig, startfälttävlan. Lät väldigt skoj och helt lagom nivå :D Krävs det fälttävlanskort för att...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 376
Senast: Undret
·
Fälttävlan Fälttävlan för Häst och Ponny den 1 augusti, 2010 vid Gravaregården mellan Södra Sandby och Revingeby. Vi var där och tränade igår...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 354
Senast: Cosy
·
I
Western Vad gör ni om det är styrketräning som står på schemat för dagen? Några speciella övningar som är extra jobbiga eller är det ut och...
Svar
1
· Visningar
969
Senast: Nethril
·
Distans Hur långt tycker ni att det är okej att åka till en tävling utan övernattning? Det är 50 km ritt det handlar om, spelar ju osså in...
Svar
7
· Visningar
1 848
P
Tävling Jag undrar hur länge en häst får tävla. Finns det någon speciel åldersgräns då den inte får tävla mera.?:)
Svar
11
· Visningar
12 688
Senast: PennyRe12
·
S
Dressyr Hur länge och hur rider ni fram era unghästar inför tävling. Nu menar jag typ 4-5 åring som går sina första klasser? Jag tycker det...
2
Svar
25
· Visningar
3 030
Senast: Babygirl
·
B
Hoppning Jag har ett nioårigt kallblodssto som aldrig fått lära sig hoppa, (hon gick tidigare trav) och problemet är att hon hoppar för högt...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 465
Senast: MinOdinn
·
Western Jag ringde Scandinavian Western precis nu..... Otroligt nog är de på väg till MIN stad !!! De hade inte speciellt många sadlar för...
Svar
10
· Visningar
2 363
Senast: cowgirl73
·
P
Hoppning Fick får några dagarsedan kommentaren på denna bild att jag ger förmycket eftergift. Vad är nackdelarna med att ge för mycket? Finns...
Svar
12
· Visningar
2 359
Senast: Sickan
·
G
Dressyr Gah, eftersom pållen blir spänd i tävlingssammanhang (hopptävlar o är anmäld till FT-deb) fick jag en smart idé att anmäla oss till...
Svar
10
· Visningar
1 969
Senast: grl
·
Western Är lite nyfiken o se bilder på er som har sytt era egna show kläder, tex piffat upp en skjorta inför tävling ;) Lägg gärna upp lite...
Svar
12
· Visningar
2 144
Senast: Ginne
·
Dressyr Jag ska göra min första start på lång bana nästa helg, en LB:2a. Vad tycker ni det är för skillnad på kort och lång bana...
Svar
18
· Visningar
3 858
Islandshäst Min häst kan ibland bli lite fyrtaktig i galoppen. Han har ganska mycket motor, är 5-gångare och stark pass. Någon som har bra tips på...
Svar
5
· Visningar
1 643

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka