Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Hej alla! Nu vill jag ha alla argument för och emot "för lång sadel" på (islands)häst, och källor gör ingenting att ha med om ni har det ;)
2
Svar
33
· Visningar
4 894
Senast: Boj
·
Fälttävlan Nu tycker jag det är dags för en Boxholms-tråd ;) Vilka ska dit? Vad ska ni starta? För min del är det premiär på ft-banan! Ska...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 627
Dressyr Lite konstig undran kanske men som rubriken säger, att rida fel medvetet är det någon som gjort det? Tex lagt in en volt för att få rätt...
2
Svar
20
· Visningar
3 054
Senast: Sickan
·
Distans Någon som planerar att åka till fornaboda? Då det i princip är som hemma för mig så kommer jag åka dit antingen med eller utan häst.
Svar
10
· Visningar
1 782
Senast: giffan
·
F
Western Ka någon tipsa mej om hattar som passar bättre på ovala, stora huvuden? Alltså a lá alien-skalle hehe ;) Vill INTE köpa en hatt som...
Svar
3
· Visningar
1 145
Senast: Blekingecowgirl
·
Islandshäst Jag vill ju så gärna börja tävla.. men vågar mig inte på det (börjar nog bli för gammal).. men ändå så är jag lite sugen.. Jag har...
Svar
6
· Visningar
1 436
Western Finns det någon som kan tipsa om en enkel träningsdummy att tillverka själv? :idea: Något särskilt att tänka på???:confused:
Svar
5
· Visningar
1 029
Senast: Lenita
·
R
Trav Hej! Behöver lite hjälp här. Det är så att vi blivit med travare, varmblod. Hästen i fråga har inget pass och inte ett papper i sikte...
Svar
9
· Visningar
1 480
Senast: Chappe_
·
L
Islandshäst Kan någon som har koll svara på detta, är ny inom tävlingsområdet och har lite frågor. Jag ska ställa upp i femgång nu i helgen som...
Svar
16
· Visningar
1 890
Senast: LisetteJohnsson
·
Körning När vi tänkte anordna en lokal dressyrkörning så skrev vi i proppen att all anmälan skulle ske genom TDB. Vi fick då tillbaka proppen...
Svar
4
· Visningar
1 630
Senast: Lady_S
·
Hoppning Min kavaj måste ha krympt ( för inte kan jag ha blivit större :angel:;)) och är lite i tightaste laget tycker jag :o Funderar på vad...
Svar
8
· Visningar
1 546
Senast: Marty
·
Dressyr När får man reda på om man fick starta eller inte? Och hur, kolla startlistor eller TDB eller vad? Jag har inte tävlat dressyr annat än...
Svar
7
· Visningar
1 191
Körning Alltså nu har jag sett flera som har fina hjälmar i maraton, var sjutton hittar man sånna? Vill ha en lite sportigare och gärna i valfri...
Svar
6
· Visningar
1 244
Senast: gadriel
·
Körning Jag ska börja hobby köra lite med mitt varmblod. Hon har gått på trav förut, och jag har provat, och det funkar fortfarande fint att...
Svar
3
· Visningar
1 041
Senast: _L_
·
Z
Distans Bilder från Billingeritten finns här
Svar
9
· Visningar
1 969
Senast: Madde71
·
L
Western Undrar bara om någon som varit där, eller köpt av dom? är lite nyfiken på deras verksamhet. är det clinikar där?
Svar
2
· Visningar
1 203
Senast: ricca
·
Western HIttade en sadel som jag tyckte såg trevlig ut. den hette West Wood. Jag kan inte hitta så mycket info om det märket, någon som vet...
Svar
4
· Visningar
1 202
Senast: Chex
·
G
Övr. Grenar Var och när är den? Vilka ska dit? Individuellt eller i lag?
Svar
19
· Visningar
2 726
Distans :o:bump:alla ni som är mer tävlingsugna, så kan jag varmt rek tjustritten som går lördagen den 18 september:banana:skjälv kommer jag dit...
Svar
3
· Visningar
1 252
Senast: lulski
·
B
Western Hejsan allihopa.. jag är total novis på detta med skydd, men jag har en 5 åring som jag har börjat träna lite hårdare. Detta innebär...
2
Svar
26
· Visningar
2 773
Senast: CindyLou
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar