Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

A
Trav Jag behöver lite hjälp med en häst som jag har leasad. Har använt oss av ASVT:s kontrakt och skrivit till att "det får brytas om hästen...
Svar
1
· Visningar
1 132
Senast: martha
·
Trav Det må vara världens största chansning, men jag provar ändå... :p Satt och nördade lite med pållens stamtavla för någon vecka sedan...
Svar
3
· Visningar
1 233
Senast: Youmeoh
·
Western Tänkte investera i ett fyrpack Ven tech elite till min kuse men är lite konfunderad över storlekarna. Han mäter strax under 30 cm runt...
Svar
5
· Visningar
857
Senast: Digbil
·
Distans Nu är ekipagen uttagna o Lapszus, 19år är med. Så härligt med en så gammal kämpe som fortfarande hänger med. Hoppas det går bra för...
Svar
12
· Visningar
1 985
Senast: fallon
·
M
Hoppning Hej! Jag tänkte köpa ett par ledande stigbyglar men undrar om det finns några märken som är likvärdiga med Sprengers fast billigare...
2
Svar
22
· Visningar
4 062
H
Körning Vi har några träbjälkar i hagen som vi skulle vilja ha bort. Satt här och klura på natten coh undrar om inte plutt skulle kunna hjälpa...
Svar
8
· Visningar
1 816
Senast: handsup
·
Dressyr Ni som har rundsydda kandar, har ni något slags nackskydd på dem? Hurdant?
Svar
4
· Visningar
1 367
Senast: Remaining
·
Hoppning Har alltid broddat fram med små gräsbrodd alt isbrodd men nu började jag fundera på om det egentligen är nödvändigt? Hur gör ni som...
Svar
4
· Visningar
1 508
Senast: Equilina
·
M
Trav Jag vill göra ett eget pannband till min vän, har sett så många bilder på den, och jag har även flera men VAD heter "plastsnöret" som...
Svar
9
· Visningar
1 121
Senast: MandarinaZ
·
Tävling Får man tävla med storhäst när man är 14 år?
Svar
2
· Visningar
1 241
Senast: Nasseman
·
Trav Har en 4årig travare som inte är färdigväxt i kroppen. Hans rumpa är högre än manken och magen är stor som en balong. :p Dock hans kropp...
2
Svar
32
· Visningar
3 257
Senast: skwaller
·
Trav ska lägga in mer ridträning av min fyra åriga valack. Är inte så hemma på vad som är bra och mindre bra så att säga. Han tycker det...
Svar
12
· Visningar
1 319
Senast: Zuzzi
·
F
Körning Hej! I förrgår och igår var de första gångerna jag körde med mitt lilla shettissto lite längre, hon gick på som en klocka och tyckte...
12 13 14
Svar
261
· Visningar
27 705
Senast: _L_
·
Övr. Grenar Vad finns det för auktioner i Sverige och när är de? Säljs det tex bara åringar eller är det en blandad kompott? Kvaliteten? Känns...
Svar
13
· Visningar
2 262
Senast: Ramona
·
M
Körning Såg på senaste tävlingen att många flätar upp och sedan tejpar svansarna på hästarna i maratonen. Varför gör man detta ? Är det en...
Svar
3
· Visningar
1 115
Senast: Inelin
·
C
Distans Hej! Jag är ny på det här med distans, så jag skulle behöva lite tips från er med erfarenhet av att träna unghäst inför distans. Jag...
Svar
10
· Visningar
2 066
Hoppning ja, vad ska man ha på sig? Eller inte ska, utan mer vad brukar folk ha på sig? hela köret med kavaj, plastrong och allt eller bara...
2
Svar
28
· Visningar
8 234
Senast: vildros
·
Dressyr Som rubriken förtäljer så vill jag veta vad ni har för ridstövlar! Gärna med bilder. Och så får ni inte missa att skriva vad det är för...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
31 486
Senast: Laivine
·
Q
Islandshäst är det någon som har varit där som vet några resultat och har bilder kanske? :-)
Svar
1
· Visningar
2 913
G
Fälttävlan Hej, jag skall flytta hästen till Borås och jag undrar om det är någon eller några som skulle ha lust att träna ihop elelr rida ihop med...
Svar
5
· Visningar
1 792
Senast: Gooing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vilket är ert favoritgodis?
  • Sytråden del 4
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur