Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Western Nån mer som har samma problem ?. Vår welsh cob dam som jag rider försöker mosa mig mot väggarna och när hon fattar att det inte går att...
Svar
17
· Visningar
1 829
Senast: Lella
·
E
Distans Någon som kan uppdatera hur det går för våra duktiga ryttare som befinner sig på tävling i Danmark?
Svar
2
· Visningar
1 388
Senast: Groom-pelle
·
Körning Jag har tidigare sett en bild på Bukefalos på en shettisrockard som förvarades upphängd på väggen i lösdriften. Jag funderar på den...
Svar
2
· Visningar
1 099
Senast: Shettisar
·
C
Western Då välkommar jag Adele ox och Cash N Smart (QH) lilla hingstföl född i gårkväll den 3 Mars.
8 9 10
Svar
181
· Visningar
20 211
Senast: CindyLou
·
H
Övr. Grenar Individuella Gymkhana SM kommer sändas live över nätet 2010/09/05 med start Ca.10.00...
Svar
0
· Visningar
1 249
Senast: Hubbabubbasubba
·
B
Dressyr Nu har jag letat hur länge som helst efter hur man gör denna fina håruppsättning. Jag har långt och tjockt hår, tips på andra fina...
2
Svar
23
· Visningar
9 117
Senast: panaccea
·
Fälttävlan Mindre än en vecka kvar till Uddens tävling och det finns ingen tråd!:eek:;) Vilka kommer?
2
Svar
28
· Visningar
3 348
Senast: Raider_
·
Övr. Grenar Hittade ett engelskt galoppforum där det fanns rätt mycket bra tips rörande canterjobb. En kul grej att läsa var vad man brukade ha på...
2
Svar
24
· Visningar
3 867
Senast: BigSize
·
Trav Jag har inte sett så jättemånga avkommor efter honom. Går de något? Har de motor? Är de löpärliga? Vad är er uppfattning?
Svar
13
· Visningar
2 443
Senast: Lazio
·
Western Tänkte höra om det finns några boskaps- och/eller ropingtävlingar i höst? Skulle själv vilja se och har en vän som blivit intresserad...
Svar
9
· Visningar
1 414
Senast: Texaz
·
R
Hoppning Hej, jag undrar hur gammal hästen få va för att räknas som unghäst :p
Svar
1
· Visningar
943
Senast: Speedway
·
F
Dressyr Jag har ridit en häst ett tag som är relativt välutbildad. Riden mycket dressyr på LB-LA nivå. Han lyssnar väldigt bra på skänkeln...
Svar
8
· Visningar
1 972
Övr. Grenar Alla är vi olika. Och vi rider olika hästar. Men vilken stil har du eller strävar efter när du gör canterjobb? Vilka stigbyglar använder...
Svar
10
· Visningar
1 705
Senast: Bowman
·
A
Tävling Jag skulle gärna få lite tips och råd av de som har visat sina hästar på kvalitetstävlan för 4-åringar. Det jag främst funderar på är...
Svar
8
· Visningar
2 284
Senast: Avel
·
Western En liten fundering, såhär på kvällskvisten ( som om man inte har annat för sig.....:angel: ). Jag satt och tittade på lite legender...
2
Svar
36
· Visningar
3 623
Senast: RamonaP
·
Körning Var i Vaggeryd idag och kollade på maratonkörning första gången live. Det var SÅ kul och nu blev jag ännu mer taggad att börja tävla...
Svar
10
· Visningar
2 053
Senast: Gatsby
·
Dressyr tänkt att vi här i denna tråd kunde diskutera övningar man kan göra på töm. lite tips helt enkelt. tex. hur gör man en bra öppna...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
33 791
Senast: Fredag
·
Övr. Grenar Jag har funderat på att i år börja kolla efter ett nytt fullblod. Jag vill gärna ha en lite större häst och vet att bl annat 88:an gett...
Svar
1
· Visningar
1 135
Senast: cutty
·
Trav .. när man har hittat sin absoluta drömhäst och haft 2 fina, men tråkigt sista år med hästen, som är "gammal och grå" (under 5 år)...
Svar
16
· Visningar
1 799
Senast: schelin_j
·
Övr. Grenar Det behövs mer aktivitet och engagemang här inne på Galopp-sidan. Vad ska vi göra för att det ska bli fler trådar, fler diskussioner och...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
13 028

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka