Hjälp med denna håruppsättning till tävling

Sv: Hjälp med denna håruppsättning till tävling

KL

Är det ingen i Sverige som använder hårnät under hjälmen vid tävling? Det är ju långt mer praktiskt än att försöka knö in en hård hårknut under hjälmkanten.

Det finns det säkert! Men frågan är nog vad som är snyggast?

Någon som har bild på sin uppsättning + hjälm på huvudet? (med hårnät eller ej)

KL

Är det ingen i Sverige som använder hårnät under hjälmen vid tävling? Det är ju långt mer praktiskt än att försöka knö in en hård hårknut under hjälmkanten.

Jodå, min dotter gör det. Men sedan har det blivit lite av en grej att det ska vara väldigt avancerat - speciellt bland de som rider ponny.

Jag har en rosett med inbyggt hårnät och bling.. jättesnygg! ska försöka ta en bild på den när jag får möjlighet..

Innan jag köpte rosetten och när jag hade lite längre hår än jag har nu så gjorde jag alltid en inbakad fläta och sen rullade jag upp den som en "flyingeknopp" och satte ett hårnär över och ytterligare en snodd över själva knoppen. vill man sen piffa till det lite kan man sätta in hårnålar med pärlor eller lite bling här o var, blir jättesnyggt! men då måste man ha långt elle rmkt hår så blir något av knoppen..

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
500
Senast: MiniLi
·
Kläder & Bli fin Jag ska på bröllop på sydligare breddgrader i mitten av juli och har börjat fundera på klädsel. Jag snubblade över den här klänningen på...
Svar
18
· Visningar
1 371
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Pga mediciner (tidigare och inte nu längre) och från början tunt hår och att man inte direkt blir yngre så är mitt hår ... ja hemskt...
Svar
19
· Visningar
720
Senast: Raderad medlem 142658
·
Hästmänniskan Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig. Jag är...
Svar
19
· Visningar
945
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka